Gå til innhold

Gruer for å gå til legen imorra:(


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Verste jeg vet! Må sjekke noe rart som har skjedd med morsmelka. Verk eller puss eller noe der... Håper det ikke er noe farlig:( Litt på vakt for mamma er operert for brystkreft og jeg hadde abcess i det andre brystet...

 

Måtte bare klage litt....

 

Sånn nå er det nesten bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke skulle mer til for å roe deg ned, da! Nå måtte jeg sjekke raskt over fastlegene i Askim, men ingen der jeg kjenner, nei!

 

Vet du, jeg kan skjønne de med tannlegeskrekk, men ikke de med legeskrekk;-) Dette er helt sikkert ikke noe farlig, og du er flink jente og sjekker dette tidlig! Dette går så bra, så! Skal du tidlig til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ringe når de fant tid, men ringer sannsynligvis før klokka 9.

Gruer meg alltid til legetimer jeg uansett hva det er... Og nå vet jeg jo i tillegg ikke hva det er så.... Men det går sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi er også operert for brystkreft, så jeg skjønner at du blir litt redd..Men det er sikkert bare noe som har med melk/amming/produksjon å gjøre =)

 

Det går nok så bra så!

 

Lykke-til-hos-legen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Det er ikke lett å grue seg! Man blir litt liten av å være usikker i forhold til sykdom! Som du sier - det går helt sikkert bra! Det vanligste er fortsatt det vanligste, og det er at du har en tett melkegang, ja! Skal tenke på deg i morgen!

 

God trøsteklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos legen! Du holder oss oppdatert? Har klødd meg litt i hodet sammen med Expat på dette her...

 

Dette med "legeskrekk"... Jeg er heller ikke noe glad for legebesøk når det kan være noe alvorlig, men det er vel kanskje mer akkurat det jeg er redd for, ikke legen i seg selv. Tannlegen er jeg redd for i hele sin person - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dere oppdatert ja. Fikk time 10. 40... Expat nevnte at hun hadde hørt om et tilfelle av hormonspiral- bivirkninger, men da var det kanskje meg da? Hvis du har lest det her og sagt det til henne? :) Jeg er anonym på amme-debatten nemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...