Gå til innhold

Puppenekt på dagtid.

Anbefalte innlegg

Snuppa mi er 7 mnd og har helt mistet interessen for pupp på dagtid. Hvis jeg har flaks får jeg lurt inn to små puppemåltid i løpet av hele dagen. Hun spiser imidlertid 1-2 måltider om natten, samt frokost mellom kl 7 og 8. Resten av dagen får hun to grøtmåltider, litt middag (er ikke så glad i det ennå) og frukt. Til alle måltider drikker hun vann. Mme har hun aldri likt, så det har jeg aldri gitt henne. Jeg skulle gjerne ammet henne mer, men kan jo ikke tvinge henne. Er redd for at hun får i seg for lite mm. Skulle også gjerne sett at hun sluttet å spise om natten, men har ikke hjerte til å kutte ut dette nå som hun ikke spiser mm på dagtid. Er også redd for å miste melken helt, merker at det er mye mindre nå enn det var tidligere. Hva om hun mister interessen for puppen helt, også om natten, hun kan vel ikke bare få mat og vann når hun er så liten??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8249030-puppenekt-p%C3%A5-dagtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Bruker grøt fra Hipp og Nestle, så regner med at det er mme i de!? Jeg får prøve litt til, så får vi se hva som skjer. Er rart at snuppa plutselig har blitt sånn, trodde aldri hun skulle bli "lei" pupp så stas som det har vært til nå, ja ja, sånn er det nå engang, hun blir jo bare større :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...