septermor Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har seks uker igjen til fødselen og føler meg så miserabel. fikk påvist jernmangel for noen uker siden (9,8) og tåler ikke duroferontabelettene jeg fikk beskjed om å ta. Har vært nesten helt utslitt hele høsten og vinteren og har vært forkjølet mesteparten av tiden. (sønnen min på 2 år begynte i barnehagen i høst). Bilen kom på verksted i en ukes tid slik at jeg måtte ta barnet til barnehagen med buss og vogn, og på denne bussen må vognen løftes opp tre fire trappetrinn. Det er tungt i tredje trimester selv om man får en til å hjelpe seg. Ungen er nå syk og jeg er syk (igjen), og mannen min nekter å hjelpe meg med å passe ungen et par timer fordi han ønsker å være uthvilt til nattevakt. Han vil heller ikke lage mat, for han er ikke sulten sier han. Men når jeg koker sammen en suppepose, kommer han og spør om det er nok til ham også..... Selvsagt er det det: jeg og lillegutt spiser jo ikke fire porsjoner. og nå ba jeg ham gå i butikken for å kjøpe litt mer mat, for jeg kommer meg ikke ut av huset når både jeg og min sønn har feber, men da sov han selvsagt inntil butikkene var stengt, dvs 10 timers søvn på ham. Så i dag ble det ikke middag. uff jeg orker ikke å krangle med ham. Når jeg sier jeg skulle ønske han ville hjelpe meg mer, blir han bare sur. Jeg håper jeg blir frisk snart.
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 stakkars deg:| Hadde det sånn en gang og.. Såg ikke ut i leiligheten i flere dager, og jeg var kjempe sliten til å gjøre alt alene, så typen hadde sagt at "VI" skulle shine hele leiligheten sammen en helg!! Okay:) det begynte fint, han begynte så fint å vakse opp, mens jeg ryddet vekk og la på plass rundt om alle andre steder i leiligheten.. plutselig! Ingen sambo på kjøkkenet og halve oppvasken var tatt.. Fant han igjen på datan, for han fikk plutselig sååååå lyst å spille data!!! Ble sur og sa at han måtte gjøre ferdig og hjelpe meg med resten av leiligheten.. Han ble bare gretten og sa: Jamen nå har JEG lyst å spille data, og du har no nesten gjort ferdig ryddingen!! (Ikke litt en gang!!!!) Ble dritsur og gikk rundt å surmulte mens han spillte data.. så begynte han å gjøre litt til, så rett på datan igjen!! Nåe jeg var ferdig å shine leiligheten, og han hadde tatt oppvasken og støvsuget stuen, så var jeg så utslitt at jeg bare satte meg ned å begynte å grine!! då syns han plutselig synd på meg!! drittunge altså!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå