nattinatt Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er det noko og? Nemlig tenkt på det litt,då det var etter eg fekk inn den at det verkelig vart problem med puppen.Hm..
Expat Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke, men det har vært opphopning av dette problemet i de siste dagene. Skal sjekke med ekspertene!
nattinatt Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Ja flott om du ville det.Eg satte nemlig inn spiralen då han var ca 1 år gammal,og har sidan det hatt masse klur.Hadde før og,men ikkje så kronisk.Eg tenkte det var fordi han begynte å ete litt mat i tillegg,for fram til ett års alder,var det omtrent berre pupp med han.Blir spennende å sjå kva du finner ut.Så flott å få så god hjelp inne på sidene her.
nattinatt Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 ikkje fått spurt nokon enda Expat??Berre halde denne oppe litt
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har hormonspiral og nettopp vært til legen for samme poblem! Se tråd lenger ned på siden!
Videlivi Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Jeg satte inn hormonspiral i januar, da vesla var 10 uker, men har langt ifra tette melkeganger... Her kommer alt fossende, og jeg kan pumpe ut en porsjon etterpå... Håper det ordner seg for dere, og at dere finner ut av det =)
nattinatt Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2007 Hallo Ikkje problem med mengde mjelk.Det er vel heller det som har gjort eindel av problemet.Og spruten har stått,og vått igjennom,til og med ikkje lenge sidan sist,og han er snart to og eit halvt...Og det starta opp nokre mnd etter eg hadde satt inn spiralen. Ikkje med det same,og uansett vil det nok ikkje gjelde alle,heldigvis.Og plagene har eg hatt før,etter bb med nr tre, med masse mjelk,og dårlig tømming pga kolikk,og gulsott. Drikker på peppermynte te no,får sjå om det setter ned produksjon,og kan hjelpe.Puppen ser ut til å være populær ei stund til!!Takk for svar forresten,og lykke til videre med det lille nurket ditt.Klem
Expat Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har fått svar fra Gro Nylander (!) at siden hormonspiralen bare har gestagen som virker lokalt så er det ikke så veldig sannsynlig at det forårsaker tette ganger. Hun tror det er tilfeldig. Men observasjonen er da plantet i de riktige miljøer!
nattinatt Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2007 Ja lite sannsynlig at det er det då.Det er vel krokete mjelkeganger,og fettstoffene i mjelks som gjer det.Har nemlig ofte ein kvit prikk på bryst vorta.Har egentlig fleire plasser eg kan få ut litt av dette fettstoffet på brystvortene.Men eg får ikkje ut så mykje i gangen.Og Lecitin tar eg fast,høg dose.Tatt over lang tid.Ja ja det nærmer seg vel ammeslutt så stor som han er no.Takk for god hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå