Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. februar 2007 #26 Skrevet 16. februar 2007 Det er da ærlig talt ingen her som har sagt noe om at det er tvang å delta på undersøkelsen... Det er en valgfri undersøkelse og de som ønsker og bidra gjør det og de som ikke ønsker det gjør det da ikke!! Men flott at det er mange som gjør det, det er mye viktig informasjon vi kommer med, så slipper man å spekulere så veldig om alt som kan være farlig og ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #27 Skrevet 16. februar 2007 Nei,men så fort noen sier at de ikke er med,så er det nesten himmel og jord i bevelgelse for å få folk til å bli med,og den der med at "de som er intresert i forskning og barnets helse" er jo som å si at de som ikke er med,vi gidder ikke å bry oss om sånt?!Er alle her med i Foreningen for krybbedød også da,siden de også driver med mye forskning?For å sette det på spissen her!Sorry as,men kjenner jeg blir litt het her:/ hormoner hormoner..
*panama* med to søte små Skrevet 16. februar 2007 #28 Skrevet 16. februar 2007 Vi var med med første og har bestemt oss for og bli med denne gangen også;o)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. februar 2007 #29 Skrevet 16. februar 2007 Den er grei!! Forstår deg godt, den var litt drøy den kommentaren der...Hadde blitt heit i trøya selv..
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #30 Skrevet 16. februar 2007 "Ja, og det angrer jeg på" Det går an å trekke seg fra undersøkelsen. Det er bare å varsle at du ikke vil delta lenger.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. februar 2007 #31 Skrevet 16. februar 2007 Næmmen makan til hormoner da! Det var en oppfordring, ikke kritikk! Jeg brenner litt for akkurat dette med forskning på graviditet og spedbarn, blir litt ivrig da vettu! Og nei, krybbedødforeningen ønsker jeg ikke å ha noe med rett og slett fordi jeg synes de opptrer usmakelig. Folkehelsa er mye mer pålitelige når det gjelder forskning, og hvis mange nok deltar i undersøkelsen får vi nok svar på gåter som krybbedød også!
Cam_gutt_4_6 Skrevet 16. februar 2007 #32 Skrevet 16. februar 2007 Backer Marlin her, jeg! Synes dette er en kjempefin måte å bidra til kunnskap om det meste av helse i forbindelse med svangerskap og barn. Klart man svarer så godt man kan, men ingen forventer at man skal kunne ha en fullstendig oversikt over eksakt antall middager og forskjellige pålegg, så her må man ta det så riktig man klarer! Vi fikk ikke brev første gang, selv om flere i barselgruppa fikk.. Var litt skuffet, og var derfor glad da vi fikk denne gangen!
j05-g07-fødeklar Skrevet 16. februar 2007 #33 Skrevet 16. februar 2007 Nei vi er ikke med... var ikke med sist gang heller...alt for omfattende undersøkelse og for mye papirer.....
Lykkelig med 2 barn Skrevet 16. februar 2007 #35 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er med for annen gang. Ja det går litt tid til utfylling av spørsmålsarkene, men det er da verdt det. HUSK: Disse undersøkelsene er ikke verdt noe for vår generasjon, men all denne infornasjonen kommer til nytte for våre barn når de blir mødre og fedre. Så min oppfordring er: Dropp unnskyldningene med at det tar så ang tid og det er så mye pes, tenk heller på barnebarna dine! Bli med på Mor og Barn undersøkelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå