matglad Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Har lagt merke til at mange av dere tar flere gravitester hver IKM. Ønsker å få i gang en diskusjon om når det er hensiktsmessig å teste. Er dere med?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 er med...hihi,,, IKM dagen eller etter....=o)
♥lurelure♥ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg elsker å teste. tester enda jeg, selv om jeg er gravid YEAH!!!!!!!! Folk gjør som de vil - ferdig med den diskusjonen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hahaha... ja ikke sant... Men herregud, det er jo klin umulig å la være å teste... Så det er jo gøy, men skuffende hver neg test... klem
♥lurelure♥ Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg syntes ikke det var så skuffende. Min tanke var at jeg bare ikke hadde produsert nok hcg til å slå ut enda haha!! Og når tanta kom så sa jeg at det bare var en gedigen festeblødning............. i løpet av de siste tre mnd med mer "aktiv prøving" så brukte jeg nok like mye penger på tester som det det koster for en ny barnevogn:) MEN: Jeg kjøpte meg jo ikke så mye klær da????!!!! Dessuten liker jeg babyklar.no, så jeg syntes det var morro å støtte litt opp der:) 10 el tester som fungerte supert for 299, 5 grav tester til 199. Det syntes ikke jeg var så ille..... Før det kjøpte jo jeg på apoteket til 100 for en!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå