Gå til innhold

huff og huff.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte krype til korset i dag og dra meg avgårde til tannlegen. Jeg skulle gjerne ha ventet til 2. trimester med å gå men det måtte til nå. Begynte å merke at tanna gjorde vondt nå, gått med betennelse en stund og det er jo heller ikke bra så...... jeg dro altså til tannlegen og fikk operert bort en rot.

Tannlegen mente det ikke skulle ha noe å si i forhold til barnet, jeg er nå i uke 11 så den verste perioden er vel over forhåpentligvis selv om jeg er rimelig spent nå på hvordan dette går. Jeg har sting i munnen og det er vel unødvendig å si at det gjør vondt, men alt jeg har av smertestillende er paracet. Så er det dette med medisiner og 1 trimester da? Sukkk......

Her sitter jeg da og har det vondt, tør ikke ta noen særlig til paracet heller.

 

Trenger litt trøst og noen gode ord nå, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, det hørtes vondt ut!

 

Om du tar et par Paracet nå har ingenting å si - det gjorde jeg da jeg gikk med førstemann også - fikk influensa og legen sa at det var helt ok med normaldose med paracet - bare ikke over lang tid. Har tatt paracet en gang i dette svangerskapet også - bekymrer meg ingenting.

 

God bedring, og prøv å ikke engst deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet skal være helt ufarlig..er selv i uke 5+4 og ligger med influensa.. så bruker paracet som feber nedsettende.. Håper du føler deg bedre etterhvert. Ingenting å beskymre seg for i allefall :) .. klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...