Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Noen som har noen erfaring med flaskevarmer-og hvor kan jeg eventuellt kjøpe den??
morra di Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Dette lurer jeg også på.. Hørt at det finnes noe praktiske greier man kan ha med seg over alt.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Har avent flaskevarmer. Koster ca 300 kr. Fylles med vann og kan settes på tre ulike styrker. Du må selv finne ut når den er varm ved å kjenne på melka. Passer best til små og vide flasker, men kan brukes til andre flasker enn avent. Tror dog det er vanskeligere å varme opp høye flasker. Bruker den ikke nå da jeg lager ny melk til hvert måltid.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg kjøpte på elkjøp, brukte den ei uke før jeg pakket den bort...Trodde jeg kunne stille hvilken temp jeg ville melka skulle ha, men det kunne jeg ikke.Dessuten hørtes det så kjekt ut at jeg kunne bruke den i bilen, men det tok laaaaaang tid å varme melka.Jeg fant ut at det var mye enklere og raskere å ta med en termos med kokende vann hvis jeg skulle et sted uten oppvarmingsmuligheter.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var på Spar Kjøp i går. såg da en flaskevarmer - så litt ut som en termos oppi.' Kostet sånn 70 kr :-) Da var jeg glad jeg ikke kjøpte den dyre Avent sin altså :-)
♥ anonym♥ Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 jeg har 2 typer. en somm varmer opp melka og en som holder den varm (dobbel) den doble er av isopor og ble kjøpt på fru lyng. veldig kjekk, hadde ikke overlevd uten den.ca 150 kr den andre er en prins lionhart og ble kjøpt på rudo, den koker du først og når du vil bruke den klikker du på en plate inni å så varmer den seg opp. smart den å men litt dyrere. kjekk hvis du vet at du skal være lenge ute. ca 399kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå