Brokade Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Gutten min er nå 2 uker gammel. Han har vært veldig rolig og fredelig hele tiden inntil for 2 dager siden. De siste to dagene har han vært veldig skrikete og urolig under og etter amming. Han slipper tak i puppen og skriker ganske kraftig, veifter med armer og sparker med beina. Han prøver å drikke videre, men blir avbrutt antagelig pga. magesmerter. Ser at han prøver å presse og lager masse rare grimaser. Det hjelper lite å trøste.. prøver å vogge han, klappe han på ryggen, legger han på siden, magen.. skifter bleie etc.. og tilslutt roer han seg. Det jeg lurer på er hvor lang tid det går fra maten man spiser kommer i melken, og hvor lenge det går før maten jeg har spist er ute av systemet hans. Jeg synes det er veldig vanskelig å finne ut hva jeg spiser som han får vondt av - Idag har jeg bare spist rundstykker m/ syltetøy, brunost, kaviar og hvitost.. frukt og vann og syns det er rart at han evt. skal reagere på dette. Så jeg lurer på om det kan være noe fra dagen før han fortsatt reagerer på. Hadde en ganske sterk matrett på kvelden dagen før... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8248026-ang-barnegr%C3%A5t/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libl Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kontaktet ammehjelpen angående lik reaksjon på min datter (6 uker) under ammingen. Vi fant ut at hun egentlig er mett, men har fortsatt behov for å suge/kose. Hun blir forvirret da det kommer mer melk enn hva hun har lyst på. Jeg ble rådet tl å gi henne smukk når hun begynnte slik eller løfte henne opp for å rape for så å vugges i søvn. angående hvor lenge det tar før maten man spiser kommer i melken så kommer det du spiser til middag om natten. Det er vanlig at barna er litt urolig på ettermiddagen/kvelden. Det trenger ikke bety at barnet ikke tåler det du har spist, men at det er bare uvant med fast føde etter 9 måneder i livmoren Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8248026-ang-barnegr%C3%A5t/#findComment-8249486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå