Gå til innhold

uke 32 i dag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det bare 8 uker igjen til jeg har termin, tiden går fort....

får håp dem siste ukene går også fort.. =)

noen som har kommet like langt som me ca???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp :o)

Jeg er i uke 31... termin 26. april.. Jeg og håper tiden går fort fremover, men er redd at jeg lbir mer utålmodig med tiden og dermed føles en dag som tre hihi

Når har du termin da ??

Skrevet

Du mener vell uke 33 visst du har 8 uker igjenn:)... Jeg er i uke 32 i mårn å har 9 uker igjenn da... synes tiden går ganske fort jeg.. denne mnd er jo så kort så;-D

Skrevet

Termin 22 april....synes både det er veldig lenge og alt for kort til, varierer litt fra øyeblikk til neste...er jo veldig trygt og lite krevende der hun ligger nå...

Skrevet

nesten like langt..Starter på 32 i morra. Termin 23 april.

Skrevet

jeg er også uke 32 i dag!!! men min fødsel blir satt i gang før pga jeg har diabetes....

Skrevet

"I dag er det fredag 16. februar.

Du går nå i 32. svangerskapsuke og har 63 dager (9 uker) til termin fredag 20. april 2007"

Står det på siden min i dag så da er vi ganske likt :)

Har termin 20 April jeg da, og til nå har tiden flydd av gårde!

Skrevet

Uke 30+1, termin 28.april :)

Gruer meg til fødselen, men gleder meg veeldig til tiden etterpå! Er førstegangs :)

Skrevet

jeg har 64 dager igjen til 21.april, men håper jeg får litt før. Kommer til å sette alle kluter til når jeg blir "fødeklar" å prøve det som prøves kan.

Bestille time til privat akupunktør å sånn, pluss alle de hundre tipsene som ligger her inne.

Skrevet

jeg har 63 dager igjen til termin, så jeg har samme termins dato som deg "FørsteBaby i vente20april" .....gleder meg kjempe masse ;)

Skrevet

jeg er også uke 32 i dag. har du termin 15 april du også??

under 2 mnd igjen nå!!!!

hvor i landet bor du, mamma i april??

Skrevet

Har termin 28. april, men det blir nok litt før, ska ha keisersnitt. Syns dagan går utrulig treigt no når e bare går heime, e nok litt utålmodig etter å treff den lille ;)

Skrevet

uke 33- termin 4 april

Skrevet

Fullgåtte 33 uker idag, og 7 uker til termin 09. april;o) Det går unna..

Hvor i landet holder du til?

Skrevet

Hei.

Blir faktisk litt små forvirra av termin beregningen til bim. Jordmoren min sier at jeg er 32 uker på vei. Hvorfor blir det en uke forskjell tro.. ? :)

Du går nå i 33. svangerskapsuke og har 53 dager (8 uker) til termin tirsdag 10. april 2007

Jaja.. denne babissen kommer når hun er klar uansett!

Skrevet

fordi at du har 32 fullgåtte uker + nye dager i den 33. uka...skjønner?

så hvis det står du går nå i 33. uka så betyr det 32+1 f.eks helt til du runder 32+6, da har du 33 fulgåtte uker og går inn i din 34. uke.....

skjønnte ikke det der selv anonym, men har begynt å skjønne nå...he he

er forresten i min 32. uke, har 63 dager igjen ( tror jeg det var ) og har termin 21. april.

Gleder meg masse til nedtellinga fra 50- ;o)

Skrevet

E i veke 33:) 7 veke ijæn t termin 8.april:) gleeda me kjæmpemasse:)

Kjæm i fra dua? romsdal?

-Mamma19-

Skrevet

Eg har termin 11.april...men har på følelsen at ting kjem til å skje før det...så får me håpe eg har rett..Mann min har drømt i 2 netter no at me har fått ei jente, 1.5 veker før termin.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...