Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 her med masse tak i magen.. Håper på vonde rier:) e sliten og lei nu av å bær på den STORE magen, vil se nurket nå
tuppen og lillemor Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 håper det går bra at det er noe på gang da. lykke til.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Hva vil heftig sex si?? hehe =) Dette er meg til sambo når vi skal ha sex : gidder du bare skynte deg?? Stakkars..men jeg er jo bare ute etter sæden for og få gang på ting..=)))
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Ja si det egentlig:) hehe.. Men iallefall så fikk begge orgasme og d va ikke sånn 1-2-3 så e vi ferdig:) Ska spør i kveld når vi legger oss om vi ska ta en runde til, men det er kun for sæden sin del:) da blir ikke æ å løft en finger men bare si til han at han må skynte seg:) ja stakkars dem... huff...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Det er jo ingenting å stresse etter den sæden! Det virker ikke hvis du ikke moden likevel!
*Mi tesorito* Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 haha.. er det jeg har mest lyst til å si de få gangene det blir no... uff.. føler meg litt dårlig.. men han tar det heldigvis fint! Er bare så utrolig ubehagelig med den stoore magen... Nå er det "bare" 3 uker til termin, så jeg kommer sikkert til å bli mer innpåsliten fremover i håp om at ting skal skje!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 men da får vi bare ha sex så ofte som mulig og håpe at æ plutselig e moden:) moden vil æ bli en dag uansett:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 måtte bare lese denne linken...Heftig sex hva er det? Har ikke sett noe til den på noen mnd. Stor og tung og bleik, med bekkenløsning, urinlekkasje, hemorider....ikke akkurat motivasjon for meg, og iallefall ikke fro sambo.
jorbær Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Ååh, SEX!! Det er leeeenge siden det!!!! Jg orker rett og slett ikke noen kromspring om dagen, eller for å si det slik, ikke på de siste 5 mnd... Har ingen sexlyst i det hele tatt. Stakkars sidekamerat...!!!! Må si han er utrolig tålmodig, selv om han kan syte om det enkelte dager. Men hva kan man forvente når jg har bekkenløsning, dårlig, kvalme, og uopplagt siden 1.tri..? Heldigvis har kvalmen gitt seg, men det blir ingenting på ham alikevell... Noen som har noe afrodisium som kan hjelpe??
tezzzer med 3 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 hehe.. ja jeg pratet med jordmor som sa at det måtte sånn ca 200glass med sperm til for å få samme mengde prostalgin som i en modnings pille, så da må han stå på.... sa hun hehe!!!! men greit å få kost seg litt nå på slutten da.. det blir jo et lengre opphold snart..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 ahhh. Skjønner så mange av innleggene her veldig godt. Her går vi og føler oss digre og med bekken som verker og tunge mager er vel ikke heftig sex det som faller en først i hodet, men plutselig så er da den følelsen der alikevel... Du kjenner det kribler litt... -tenker "det er jammen en stund siden nå.." -"hadde vært litt deilig også..." DA er det du skal ta tak i din kjære og si:- Nå elskede skal vi ha sex!! Elsk med meg!! La meg kjenne den deilige kroppen din mot min!! Og det vil nok være tungt for de fleste og nekte da! Steng ute alt som plager deg i graviditeten Og tenk på hva du pleide og gjøre for ham før magen kom. Karene våre behøver da litt oppmerksomhet de også!! Og er han ikke hjemme så ta en tur i dusjen da, og kos litt selv. Det er bare sundt det, og kanskje er litt igjen til ham også til han kommer hjem! Forøvrig er jeg så heldig og ha en mann som er heltent på meg. Han elsker kroppen min, og det gjør at jeg også får mer lyst. Utnytt det nå, for når barnet kommer blir det trangere tider!!...
Lirum Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Det der med sex - jeg leste et sted at du må ha samleie to ganger om dagen i tre dager om det skal bli nok av dette stoffet i sæden! Men for de som ennå kjenner seg yre og glade er tipset godt nok! - jeg er ikke helt sikker på om man skal presse seg igjennom det! Men være mer på det rene med at har du lyst har du lov og det er bare av det gode! .-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Hørtes nesten ut som meg.... "klarer du deg med et kjapt ett?" "tenk på deg selv, jeg vil ikke ha orgasme" (både fordi at jeg får så vondt i magen etterpå med mange vonde kynnere og at det da tar såååå lange tid...sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå