trudiz Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Har ligget på soafen i hele dag...verker i korsryggen og ned mot rumpa, er vondt å gå. Veldig trøtt, og vondt nede i magen...stikker litt i underlivet.... Noen andre som også har det slik?
jools Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Føler igrunnen jeg kunne sovet all day long.Har 37 dager igjen,så det blir vel neppe mer energi å luske frem,hehe.Har ca 1000 ting jeg syns vi burde gjøre/ordne/kjøpe før det kommer en lillesøster,men jeg gidder liksom ikke.Føler det er en evighet å ordne ting på
tuppen og lillemor Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 ja er litt sliten for tiden ja,formen er egentlig ganske bra, verker litt ibekken av og til, og i lysken og magen. men det skal bli godt å bli ferdig snart.
trudiz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 ja, føler det samme eg også....har 39 dager ijen
trudiz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 ja, gleder meg til å få gullet mitt i armene=)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Skikkelig drittlei! Har bekkenløsning + andre ryggsmerter som gjør det nærmest umulig å sove, så jeg er sliten ja... I dag plages jeg i tillegg med kynnere. Heldigvis bare 39 dager igjen nå.
trudiz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 lurer på hva desse stikkningene i underlivet er? noen andre som har kjent noe? normalt dette? er førstegangs så vet jo ingenting:P
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 jeg har det også sånn, har 31 dager igjen, hvor lenge har du trudiz ?
Lapez Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Er kjempelei... har igjen 21 laaange dager, håper hun vil komme ut litt før.. Har masse smerter her og der.. å er skikkelig klar, alt er plutselig blitt sååå tungt... Enda jeg har lagt på meg kun 7 kilo, så føler jeg meg som en hvalross nå, som ikke klarer noe... huff å akk, kom ut lille venn!!=)))
Baila Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Eg og er lei.. har 39 dager igjen. Kunne også sovet døgnet rundt. Har bekkenløsning, og klarer ikkje gå uten krykkene i dag. Kynnere og babyen ligger å dunker i ømme steder. halsbrann og tett nese. Skal bli godt å få ut den lille gutten min.
Heihvordetgår Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 JA, sinnsykt sliten, merker at jeg har blitt forkjølet nå. Skal til legen på torsdag, skal ta en prat med henne da, vet ikke om jeg holder ut til permisjonen starter om 6 uker. Sliter om natten med bekkenløsning også, så får liksom ikke slappet ordentlig av.
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Huff ja...... Sover lite eller ikke noe om natten nå og sinnsykt vondt i korsryggen og murringer nede i magen.... Kynnere som stadig øker i styrke og tempo.. Forkjølet og feber i tillegg... Så energi kom til meg her skal du motstand finne he he he.. Lengter etter å bli ferdig..
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Skal egentlig ikke klage jeg som har ca 2.mnd igjenn, men får ikke sove om natta pga ryggen-bekkenløsning. Klarer nesten ikke gå lenger enn 5 min uten at det gjør vondt eller får kynnere. Makrellen i magen er så livlig på kvelden at man skulle tru hun snart slo hull på magen;-P.. Influensan har kommet igjenn!! Men skal nyte den siste tiden hun er i magen ,men det skal bli godt når jeg å kan si at jeg er fødeklar;)...
jorbær Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Er såå sliten om dagen. Har bekkenløsning og er 100% sykemldt pga dette, så heldigvis kan jeg sove litt ila dagen. Får jo nesten ikke sove om natten, da lillesjefen er våken, samt vont ifm bl. så deilig at jg har denne muligheten Føler også redebygging-trangen komme for fullt, men orker nesten ikke være med ut og handle inn noe, så samboern har tatt litt ansvar her. Litt leit, da jg jo har VELDIG lyst til å være med.. Men men, gleder meg stort til lillen kommer Så får vell tåle at jg er sliten og uopplagt.
Det lille vidunder Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Stikkinger i underlivet kan komme av at beibis snur på hodet (om det er festet og langt ned). Eller det kan være en del av denne modningen!
Stirra ner 32+5 Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Jaaaa! Har plutselig blitt så sliten og tung nå... Sliter litt med å gå på jobb, så vi får se. Mye løping osv der, så det hjelper nok ikke på formen nei. Har begynt å sove dårlig om natten, mye kynnere og stikninger... Har bare lyst til å konsentrere meg om meg selv og familien min nå, merker jeg Men skal absolutt ikke klage over "småplager" i 8 mnd av mitt andre svangerskap... ;0) Jeg har det egentlig flott! Når jeg får slappet av litt...he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå