vekt81 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Lyst til å prøve deg på meg,igjen...Maser fælt..Tihi.. Ser du når vi kommer til å få neste?Ser du fortsatt ei jente med brunt hår?Kommer fødsel og svangerskapet til å gå bra? Du fikk opp sist du så på meg at vi ville få det godt økonomisk om noen år?Ser du på hvilken måte?Selger vi huset,eller.... Jeg er lyshåra og 1.68 høy og er født 21.10.81 og min samboer er født 31.01.80.. Sammen har vi en nydelig sønn som er født18.07.04!Han er ikke så veldig gla i å sove,ser du om dette bedrer seg med tiden? Kos og klem fra masekoppen!
vekt81 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2007 Har sendt deg post,men legger denne opp igjen,kanskje du vil se på meg:)
vekt81 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 Prøver igjen,kanskje du får meg inn nå..
vekt81 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Kanskje du klarer å lese meg i dag:)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 hei, sniker meg inn her på morrakvisten for da kan jeg sikkert svare noen uten at andre merker jeg er her hehe... når det er så mange her surrer bildene rundt hele tiden og jeg kan fort ta eil av de forskjellige... sovingen på gutten din bedrer seg til høsten...det er bare å bite tennene sammen og vente... får inn at han kan ha noe med ørene, men det trenger ikke å stemme... jeg ser ennå tulla men ingen flere... ellers tror jeg dere selger husen men ved siden av dette får en større pengesum... hvorfra ser jeg ikke... klem fra meg...
vekt81 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Tusen tusen takk for svar!!:)Dette blir spennende! tror du jeg kommer til å bli gravid i år?Vil det klaffe med en gang? Blir tulla stor?Går fødselen bra?6 timer aktive med Oliver! Ser du hvor vi kommer til å flytte?Om det er langt fra der vi bor nå,eller om det blir i distriktet?! Bygger vi igjen eller kjøper vi et "gammelt" og pusser opp? Stoler på min samboer,ser du noen grunn til at jeg ikke bør det? Dette ble mye,igjen,...Men jeg blir jo helt hekta.. Klemmer fra meg!
vekt81 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2007 Opp igjen før jeg koser puta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå