Gå til innhold

Ks22...?? er du der eller?? =)

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

hei på deg snuppa...

jeg lurer på hvordan det gikk i dag..hvordan var blodtrykket?alt er bra vel??du har vel ikke svangerskapforgiftning..hmm..lurer mye jeg nå ja..hehe..

eller,du føder ikke vel..?!!hmm..kan jo skje det å...

jaja..jeg venter..klem fra oss=)

Fortsetter under...

ååååå,,neieee!eller jaaaaa------

nå må det jo ha skjedd noe,håper du har bitt mamma til to friske gutter og alt alt er bra med dere,...

var på kontroll i går å han så en liten åpning der som vippet opp og igjen -han sa ikke hvor mye åpning det var der men at han ikke trodde det var så lenge igjen!så vi får se om ting skjer snart her å da:-)

uansett så logger jeg meg inn her hele tiden for å sjekke om du har gitt lyd fra deg ,frøken ks22.....

masse tvillingklemmer

ja,det var kjempegøy å høre,,,,alt blir liksom litt mer virkelig da:-)

men det kan jo hende at hun har sånn msn som logger seg på automatisk når noen skrur på dataen,da...kanskje det var samboeren som var innom hjemme....hmmm-*lure,lure*

takk for magekomentaren!føler meg stor men ikke fin,men er veldig stolt,da....

Annonse

etter uke 30 ca,rundt der prøver de vel ikke stoppe vel..?er ikke helt sikker jeg..men hun kan jo trygt få de nå..men såklart ting kan jo skje alle da..så man vet jo aldri..

ja,jeg vil hvertfall holde på mine til uke 35 ca..for da er jeg jo veeeeldig nærme,og mine to er allerede ganske store da..men uke 37 hadde vært toppers..=)

du har ikke så lenge igjen,det går fort derfra..jeg er 26+2 og tiden raser..=)

etter uke 33-34 stopper de ikke fødselen lenger:-)

nå synes jeg det er min tur her snart også!ikke mange mars-jenter igjen nå.

men jeg er super heldig som har kommet helt til uke 35+3 ,tvillinger er jo fullbårne i uke 37.gubben tror fredag -så vi får se da!har veldig vondt nedentil med mensensmerter kynnere hele tiden så det er ikke lenge til her,,,,,

Annonse

Så koslig jenter og sitte og lese nedover på alt dere har skrivi om meg og at dere har tenkt på oss.... Joda ble lagt inn jeg...Skrevet inn ett innlegg om det om dere vil lese det :) Og ja alt er bare vel med oss hva hadde vi ikke gjort uten god sykehus service som passer på oss om det er en minste ting... ;)

Hilsen oss.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...