Gå til innhold

Farging av hår når man er gravid ?


duogjeg og vitre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette er det visstnok delte meninger om. Noen sier at ren bleking er det værste man kan gjøre, men minicoluring og slike ting er bedre. Jeg har alltid ordnet håret mitt og farget det hos frisøren når jeg har vært gravid. En mamma som føle seg fresh er bedre enn en som ser ut som en dass. Det som er greit å styre unna, kan være å sette sin egne farge, det er endel hormoner etc, og det kan føre til fargeavvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Føler meg nesten forpliket til å svare på dette :) jobber som frisør.. :)

Er selv gravid å har farget mange gravide..MEN!! Selvsagt et omdiskutert tema...men...selv velger jeg å holde meg vekke de tre første mnd fra farging..men du kan jo feks spørre frisøren om å legge farge eller evt.bleking kun i floie om du er usikker? Skader overhodet ikke da det ikke kommer på huden.. :) lover deg.. :) bleking mener nok folk er særs skadelig da man ikke bruker det på hodebunn i det hele tatt..etser jo på huden så sterkt det er...

 

Men...uansett...langt dette. :) be frisøren legge farge i folie så slipper du iallefall å bekymre deg for om du skulle ha gjort noe galt?

 

hm...gjleder det grå hår i bunn?...selv ville jeg ha ventet til andre trimester men....maaaaaange har gjort det før deg uten skader også i første.. :)

 

Ltykke til videre!!

Klem fra frisøren.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk..dette har jeg jammen lurt på altså...men har regna med at det ikke har gjort noe så lenge alle mine gravide veninner har gått til frisøren og farget håret og levd som normalt :):)

 

Og de har værdens vakreste barn..hehehe :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...