Babyboy Høygravid Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 oppsøke jordmor etter 1.svangerskapskontroll hos lege??? Må man ha kontroll hos jodmor før man skal på ul ?
#HØYgravid# Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har ennå ikke vært hos jordmor, men vært på ultralyd. Så dette er ikke noe en er nødt til. Det er flere som velger kun å gå til fastlege og ikke jordmor. Jeg gikk ikke til jordmor når jeg gikk med nr 1. Men skal det denne gangen. Er selv i uke 18 og skal først til jordmor for 1 gang om 4 uker.
VinterSol+2 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 neida. Jeg har enda ikke vært i kontakt med JM jeg (annet enn på UL) har vært hos legen på ordinær kontroll ved 12 fullgåtte uker, og fikk beskjed om å komme igjen ved 24. Men mange syns det er veldig ok å ha en time eller to hos JM, ettersom det der blir mer fokus på hvordan du har det og sånn, ikke bare.. "teknisk" Jeg tenker jeg skal ringe nå etterhvert og høre med henne:)
Babyboy Høygravid Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Okeij...ettersom at jeg skal til utredning for bilyd på svangerskapspoliklinikken så gidder jeg ikke til jormor..Et ett par uker etter skal jeg på ul...Ser lite vits da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå