Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

verker sånn i ryggen at det begynner å hemme meg i hverdagen! er 20 uker på vei med nr to, og har en aktiv to åring som løper rundt! jeg jobber egentlig 50% , men har vert nødt til å stille opp extra de siste ukene pga bemannings problemer, jobben inneberer 8 timer med ståing og trakking. allerde etter et par timer på jobb begynner jeg å kjenne smerter i korsryggen on nedover rumpa, det blir bare verre og verre. er så fortvilet! dette går ikke lenger, føler bare at jobben min bare gjør alt verre, men så er det jo i tidligste laget å bli sykemeldt i uke 20??? hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få sykemelding. Ikke tenk på hvor du er i svangerskapet, men på hvor vondt du har det. Har man vondt, så har man vondt. Og det blir neppe bedre om du fortsetter i jobb. Sykemeld deg med god samvittighet.

Skrevet

det hadde vert så godt å slippe å provosere fram smertene, slik jeg føler at jeg gjør nå....hva skal egentlig til for å få en sykemelding i et sånt tilfelle? har inntrykk av at de fleste bare blir henvist til fysioterapaut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...