kfitjar Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er det noen av dere som får kynnere mens dere ligger og sover, eller mens dere ligger helt i ro på sofaen og slapper av? Jeg vet at det er helt normalt å få kynnere når man går, stresser, eller gjør evt andre aktiviteter, men hva med når man ligger helt i ro? Er det noe å bekymre seg over?
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke, tror ikke det er uvanlig.. Slik er det Iallefall her også..
Nr3 fikk en gutt Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 stort sett kun da eg får dem....og når eg les om dem eller snakke om dem....hehe
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har den siste uken fått en del kynnere i mens jeg sitter og slapper av. Er annengangs og da er det visst vanlig at en får slik tidligere enn førstegangs iallefall,jeg synes det var litt tidlig nemlig, er i uke 34.
snartmammapåny Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har kynnere hele dagen enten jeg ligger står eller går. De er mest irriterende når jeg slapper av, for da legger jeg jo mer merke til de liksom. Noen netter holder de meg til og med voken. Begynner å bli dritt lei kynnere nå, men må nok bare leve med de.. Var hos jm i dag å hun mente det ikke var farlig, så lenge de ikke kommer regelmessig. Mine kommer med ujevne mellomrom, alt fra 4 til max20 min mellomrom. Noen er bare mer uheldige å får i overkant mye kynnere.. Får bare håpe at når fødselen starter så har vi tidenes mest trente livmor;)
gledeseg:) Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har masse kynnere selvom jeg ikke gjør noe... er sykemeldt 80%, så det er begrenset hvor stressa jeg er.. Ikveld har det tatt helt av. Har hatt nesten non-stop kynnere nå siden klokka 17:( Da jeg spurte jordmor om det var normalt, fikk jeg bare til svar at noen har det slik, mens andre ikke???
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Kjenner faktisk at det murrer bare jeg sitter her og leser hva andre svarer..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Ja, jeg har alltid masse kynnere om kvelden etter jeg har lagt meg! Hadde det i forrige sv.skap oxo. Det er nok ikke noe farlig, bare livmoren som "trener" litt. Jeg har to fødsler bak meg, og har vært plaget med hyppige kynnere i begge sv.skapene -begge barna mine er født før tiden. Har fått beskjed om at det er stor sannsynlighet for at denne lille smårollingen oxo melder sin ankomst før tiden:) Vet ikke 100% om det har sammenheng med kynnererene da men....
Frk. Vable Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Jepp, får det ofte når jeg bare sitter i ro og slapper av. Men aldri regelmessig, det kan gå timer mellom hver gang.
pipp 07.05.07 Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Hei hei. Er i uke 29 nå og jeg sliter til tider med kynnerne.. Noen gjør bare magen hard og ubehagelig mens andre er sånne som gjør at jeg går i kne om jeg prøver å reise meg fra sittende stilling mens de står på. Enkelte ganger når jeg skal stå opp om morningen må jeg bare vente til kynnerne har gitt seg før jeg i det hele tatt prøver å reise meg opp av senga.. Litt slitsomt med mye ståing på jobben med kynnerne men jeg vet ikke om det er nok til å få sykemelding...?? Noen andre som er i denne situasjonen???
Lone35 =0) Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Hei jeg er egentlig "bare " i andre tri enda, men kunne ikke dy meg for å gå inn på denne. Jeg er 23+3 i dag Har hatt kynnere i flere dager nå, men i kveld har det helt tatt av! Det begynte ved Barnetv. Og så har det vært omtrent non-stopp siden.Magen hardner og det føles som et strikk på innsiden som tøyes til grensen. Og bekkenet bak og oppover ryggen gjør det vondt. Hadde jeg vært ved termin hadde jeg vel jubla og håpet det var rier...men kynnere kan være plagsomme de også ja. I forrige sv.skap dro jeg til sykehuset tre ganger siste måneden pga kynnere. =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå