Gå til innhold

forstår ingenting????


Gjest

Anbefalte innlegg

hadde siste mens 9 jan,og testa positive med en klar strek i sist uke.begynte og blø litt sist lør,varte i en dag og va små mengder uten smerter.var på UL på mand men for tili og se noe,men så at livmora var forstørra!tok bl.prøve som jeg fikk vite i dag og hcg va mindre enn 1??...gynekologen ringte og sa at vi skulle ta ny UL på mandag igjen for en extra sjekk.jeg har klare symptomer på graviditet..større bryst,oppblåst mage,mye kviser,svimmel,ikke mens,og stikkinger i magen,trøtt og halv kvalm...merkelig at jeg har dette da hcg er så liten.halveres den sååå fort..har ikke merka at jeg har abortert for å si set sånn.noen som har opplevt dette???

 

beklager langt sp.mål:=)

klem fra en veldig bekymret jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Har ikkes selv opplevd dette, men....Håper det går greit med deg, ikke så lett å måtte vente helt til mandag!

Synes det høres så utrolig rart ut...man skal jo ha et LITT høyt hcg nivå for at det skal slå ut på testen, OG at de så at livmora er forstørret....hmmm!

Ønsker deg masse lykke til...vet litt om hvordan du har det!

 

ps. det var jeg som hadde innlegget ang blødd litt, mistet sympt evnt SA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!! ja det er det jeg ikke skjønner,for jeg tok jo testen for ikke så lenge siden,og den var jo positiv.og det er merkelig at hcg synker såååå fort..pluss at gyn så at livmora var forstørra.det var faktisk gyn så stusset mest og syntest at dette var en merkelig situasjon,og at det kunne ha skjedd en feil i laboratoriet eller noe!!føler meg enda gravid..men kan jo bare være innbilt..får se på mandag!!hadde jo vært den beste bursdagspresangen og fått vite at det er ei spire som lever:):)!!!!skal holle deg oppdatert...klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...