termin feb 2011 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Har 28 dager igjen til terminen og har ikke pakket bagen enda... Forrige gang var jeg tidlig ute med det, og det var jeg glad for når det hele startet. Men denne gangen får jeg det liksom ikke helt til av en eller annen grunn... Føler på en måte at det enda er lenge igjen, og virker teit å ha en ferdigpakket bag allerede.. Noen som har pakket?
Nr3 fikk en gutt Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 jepp litt. Og har bedt om masse ideer i en tråd lengre nede....:-) Mottas med takk !
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Den er pakket og klar men ser ikke ut som jeg kommer til og få brukt for den =( Ungen vil ikke ut !!!!
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Har også 28 dager igjen til termin Bagen står fortsatt tom, men har funnet den fram.. gidder liksom ikke å pakke enda, tenker som så at jeg har gooood tid.. Skal på omvisning på føden imorgen, og når jeg da kommer hjem tipper jeg at jeg er snar til å finne frem saker og ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå