Gå til innhold

Har sååå dårlig samvittighet...:(


Gjest

Anbefalte innlegg

i dag på jobb holdt jeg virkelig på å gå av hektene, jeg hadde så vondt i magen og ryggen + jeg var kvalm. klarte ikke sitte eller stå. så jeg tok 2 paracet og la meg nedpå i 10 min. dette var midt under måltidet, den dummeste tiden å "stikke vekk" fra. men jeg var rett å slett nødt. etter 4 timer var smertene på vei tilbake, og jeg tok 2 nye paracet for jeg skulle kjøre hjem og ville ikke klart å kjøre med så stort ubehag..

og nå i sted, måtte jeg ta 2 paracet til. har så dårlig samvittighet for den lille som vokser inni meg.. hvis den ennå gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paracet i normale mengder skal ikke være skadelig for fosteret ! Trøst deg med det du, og ta godt vare på både deg og spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som tussilussa sier, paracet kan man ta i anbefalt mengde, men det er greit å ikke la det bli en vane å ta masse av det. Det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, så lenge du opplevde at det hjalp, er jo det bra. Så lenge mor har det bra, har babyen det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være bedre for fosteret at du demper smertene dine med for eks paracet, enn å gå med smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, ha absolutt ikke dårlig samvittighet..

Men jeg synes absolutt du skal vurdere å ta noen dager hjemme.. om du har det så vondt i løpet av dagen. Bør du ta hensyn til deg selv og roe ned tempoet..

 

god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...