Gå til innhold

November: Nå er morfar begravet.


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

Min morfar døde fredag for snart to uker siden. Det er rart å tenke på hvordan jeg nå er midt i livet. Satt i kirken med Halvor på fanget og sa farvel til hans oldefar.

Morfar synes det var veldig stas at jeg fikk en gutt, den første i vår familie på 62 år. Synd de ikke rakk å bli bedre kjent.

Noen kommer, noen går...

Glad i deg, morfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer..... så fint at morfaren din fikk oppleve at gutten i familien endelig kom, men som du sier: synd at de ikke rakk å bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist!! Men flott at han fikk truffet oldebarnet sitt før han døde.. Og stas at det var en gutt som kom..

Trøste klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, TKH71! Jeg vet hvordan du har det for jeg mistet min bestemor rett før jul da Sanne var 5 uker gammel. Bestemor kom uventet på sykehuset og vi dro hjem i all hast for at hun skulle få se sitt første oldebarn i tilfelle noe skulle skje. Så ut som om at bestemor skulle få komme hjem og feire jul, noe hun gledet seg til. Men så plutselig stoppet hjerte hennes hjemreisedagen. Fikk tatt bilde av Sanne i oldemors armkrok på sykehuset. Heldigvis rakk de to viktigste damen i livet mitt å hilse på hverandre før den ene ruslet dit den andre kom fra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...