Gå til innhold

Ideer til innhold i fødebagen mottas me takk

Anbefalte innlegg

Sjøl ska eg i alle fall huske

-smokk t bebisen (skal ikke få bruke meg som sutt slik som me nr 1)

-penn / papir (kan være kjekt til å skrive ned ting man lure på og ingen e tilgj akk da)

-ammeinnlegg

-Klær t hjemreise baby og meg

-Kansje ei go bok....?

-Mobiltlf og lader.

Fotoapparat (lader til det)

Toalettsaker. (evt bind om man bor langt fra fødested,men man kan jo ta med nån fra føden,da) (hårbørste,tannbørste,sminke,

-albueskjell til evt såre brystvorter.(vet ik om føden låner ut slike idag sånn som for syv år siden ;-)

Takk førr tips hittil,men eg treng sikkert flere så kom igjen :

Fortsetter under...

Jeg så et innlegg om dette som jeg lagret for lenge siden. Se http://www.barnimagen.com/forum/thread/7477967

Mye nyttig tror jeg, er litt redd for å være så distre at jeg glemmer tannbørste så det er greit å ha en liste å gå etter selv om vi bare har ti min til sykehuset.

Penn og papir kom godt med da jeg fødte. husker jo ikke stort når du er hjemme ogjen og d etter hvert roer seg litt... Men boka jeg hadde med, låg fint i baggen hele tiden(var innlagt i 17 dager).. Du får så mye brosjyer og babyblad, pluss at du er i en egen boble,så hverdagsboka blir liksom litt rart(iallfal var d sånn for meg da) Ellers kan jeg anbefale å ta med lypsyl og vannflaske, d er så tørr luft på sykehus..din egen shampoo etc , d er så digg å lukte DEG istedefor den kjipe shampooen som er gratis på sykehus..

Ser nå at du har to barn fra før, så da har du nok peiling ja! :) Kanksje du til og med klarer å få tid til å lese bok, jeg virret bare rund tog var helt tom i hue, hehe.

Jeg kjøpte albueskjell på barselavd, men sikkert greit å ta med. Ingen vits å ha med sånn brystvortekrem, d får en gratis på avdelingene rundt over.

Lykke, lykke til med fødselen!

jeg fødte på ahus i mai 06, og var flittig bruker av mobiltelefonen:-) tror det var slik før, så kanskje de bruker gammelt brev. Det var hvertfall tillatt der i mai. Kun i siestaperioden (15-17 tror jeg) at det ikke var lov for da skal man hvile. Lykke til med fødselen din, og de er kjempesøte på barsel på ahus (s-12) så du får sikkert et flott opphold:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...