Gå til innhold

Blør nesten hele tia og konstant sukkerkick!

Anbefalte innlegg

har pcos, går ikke på prevensjon, unngår brød osv.. men har trang på sukker konstant!! Brød går bra å være uten, MEN!! sukker...... sjokolade ol.. Er det flere her som har det som meg??

Det er sånn at jeg blør nesten ei mnd i strekk med et par dager opphold, så er det på"en igjen når ny mnd kommer.. Det som er så rart er at jeg ikke mangler jern! Men har forhøya leververdier!..

Er så jævla drittlei av å blø, fikk noe hormonpiller men de funka ei mnd så blødde jeg igjen! Så skal jeg til sykehuset, føles ut som om det er bare meg det er noe galt med..

Fortsetter under...

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det!!!! Sukkersuget blir enda verre når jeg virkelig prøver å unngå det.. :-( Nå har jeg kjøpt sukkerfri sjokolade..kanskje det hjelper..Jeg får smaken av sjokolade, men unngår sukkeret..

Når det gjelder langvarige blødninger var det akupunktur og fotsoneterapi som hjalp meg!! Først trodde jeg det ikke, men nå har jeg altså mensen i bare ca en uke! Syklusens lengde ligger på mellom 30-40 dager. Og sånn har det vært i et halvt år nå! Det ble et helt nytt liv!

Lykke til! Jeg føler oppriktig med deg!

tok det langt tid fra du begynte med akupunktur og soneterapi? JEg har holdt på med det i 3 mnd nå, har hatt 1 gang i uka ca! Jeg greier meg i periodevis uten sjokolade men så bare klikker det for meg og jeg spiser det hver dag! trenger ikke være så sinnsykt mye bare jeg får det... Prøver å holde meg unna men men.. :P

Jeg også er sånn, både når det gjelder sukker og mensen.

Er helt gal etter ting som inneholder sukker, å får jeg ikke sukker når jeg trenger det blir jeg tullete og grinete...

Jeg plages også med ingen matlyst. (kun sukkerlyst) Noen som flere som har det?

Og mensen mine er helt ute av kontroll. Kan blø i 1-2 måneder i strekk, så kan jeg ha opphold på 5 måneder (noe jeg har hatt de siste 2 årene)

Jeg har også hatt uregelmessig mens for å si det på en pen måte. Problemet var at jeg blødde nesten konstant i 8 måneder. Gynekologen fant ut at jeg hadde for lite av hormonet progesteron. Jeg går på Provera nå og ting begynner å rette på seg.

Les denne artikkelen:

http://www.futhark.no/Progesteron.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...