Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Skla til ul i neste uke er da 32+1 og gleder meg mye. Men er veldig spent på om det er vits i å glede seg eller om det er for sent til å se noe.......
Mona + kid Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Jeg var på 3D UL i uke 32. Ultralydmannen sa at det kunne hende at vi ikke fikk se noe særlig fordi hodet allerede kunne være nede i bekkenet. Hvis det skulle vise seg at vi ikke fikk noen fine bilder, skulle vi få ny time for å prøve igjen. Jenta i magen lå litt vanskelig til, men vi fikk til slutt fine bilder og video. Dette var på Majorstuaklinikken, vet ikke hvor du skal.
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Hei Jeg var i uke 31 eller 32 i mitt forrige svangerskap - og det var helt genialt! Som å se levende film av babyen. Var med på et forskningsprosjekt og dermed fikk vi 3D UL ved ca uke 20, 30 og 40. Det var absolutt best ved uke 31 eller 32. Han var så ferdig og samtidig ikke for stor, så vi fikk sett han så tydelig. Utrolig tydelige ansiktsuttrykk. Smilte og så ut som om han skulle gråte. Og seg selv lik sånn han ser ut når han sover i bilstolen den dag i dag :-) (2 år gml) Denne gangen har vi bare hatt ordininær UL - så jeg er veldig spent på hvordan han ser ut. Termin om en uke! Lykke til - det er veldig gøy å se :-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 takk for svar. Jeg vet at ungen ikke har lagt seg med hodet ned, for jeg har to minihåndballer inni magen. Den ene ligger på høyre side, den andre på venstre litt lavere. Vet ikke hva som er hva, men kan ikke forstå at det er noe annet enn hode og rumpe!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var 33 uker da jeg var på 3d ul. Hodet var ikke festet da, så vi så godt. Eneste "problemet" var at det ble litt skygger ettersom det ble så trangt der inne. (Bare 3,5 cm fra proben til babyen, og morkaka lå rett bak). Gled deg, det er gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå