Gå til innhold

November: Guttebebis 08.11


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Prøvde rådet ditt igår.....

Selma sovnet som vanlig 20.30. Hadde igrunn tenkt å vente med utprøvingen, men så ble jeg litt fristet:). La henne i senga og satte meg godt foran TV'en.....aaaahhhh deilig alenetid! Trodde jeg...hi,hi....22.15 våknet hun til igjen. Løp ned for å gi henne mat....men tror du hun skulle sove mer da, nei......Ikke snakk om....her koste vi oss til ett inatt, så det var en trøtt meg som dro på barselstreff kl 10.....en stund til jeg prøver det igjen:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi.. Uff da.. Hmm.. Nå skal ikke jeg uttale meg mer ihvertfall! :)

Da burde du ikke gjøre det mer nei! Er vel bare sånn det er det da. Da er det bedre med 23! :)

Er vel stuptrøtt du nå da.. Trøtt i dag jeg og, jo tidligere jeg legger han jo tidligere vil han opp. Han sovnet faktisk tidlig i går, klokka 20. Spurte om han kunne sovne litt fortere akkurat i går for mamma og pappa skulle spise god middag med vin til, og det gjorde han.. Har lært seg å skjønne hva jeg sier allerede! :) Men da var han lys våken klokka 8 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere fikk feiret litt igår da? Flink gutt som hører på mamman sin:0).

Var litt i Neverland på barselstreffet idag, ja....sammen med ammetåken var jeg nok et festelig skue idag...hi,hi:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg da! Blir rimelig ør da.. :) Håper du får ei bedre natt i natt da..

Jepp det gjorde vi.. Kjempe koselig! Vi latet som vi var på restaurant, he he.. Jeg drakk to glass rød vin og, det var deilig.. Må prøve å øve meg til å like litt alkohol igjen.

Har dere barseltreff på helsestasjonen el? Blei ho veid og sånn? Jeg skal til mandag, og jeg er spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes deilig ut!!! Jeg har ikke smakt vin enda etter svangerskapet.....sluttet å røyke denne gangen, så jeg er litt nervøs for at jeg vil bli litt fristet til ett glass vin....

Jeg var på treff med de tre andre i bygda mi som ble har bebiser født iår:). Det er veldig koselig. Vi bytter på å ha det hver 14 dag. Nå begynner desverre hun ene å jobbe fullt igjen, men vi andre fortsetter som før.

Jeg skal på helsestasjonen til uken, jeg også....er kjempe spendt på hvor mye hun har vokst - og hvordan det går med den vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det anbefales! :) Der skjønner jeg deg godt. Er vel da man savner røyken mest. Jeg slutta for 1 og et halvt år siden, men lurer på om jeg klarer å la være hvis jeg skal ta meg en fest. men går vel bra.

Så hyggelig! Det kunne jeg tenkt meg og.. Er bare på helsestasjon og har barsel treff vi.

Ja det blir spennende å ta vaksinen.. Gutten min veier vel nesten dobbelt så mye som di..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...