Gå til innhold

Finnes det noen her som mangler EL, og skal få sprøytebandling, men ikke gjennom ivf?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke EL, og fikk det ikke på pergo heller. Har blitt henvist til fertilitetsklinikken i porsgrunn. Var der på samtale for 2,5 uker siden. Blie sendt til lap, som jeg gjennomførte i går. Alt så bra ut, så da trenger jeg ikke søke om prøverør. Da er problemet kun manglende EL, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle få sprøyter. Noen som også mangler EL, og har fått det på disse sprøytene?

Fortsetter under...

Heisan!!

Jeg er ny på denne siden her, men er stadig innom å leser litt da!! Jeg har heller ingen el og må få sprøyter for å sette igang. Jeg må igjennom en røntgen av eggledere før jeg skal starte med behandling. Den har jeg 28 feb, enda 2 laaaange uker igjen å vente. Skal da bli innkalt igjen for å starte med sprøyter. Håper virkelig det kommer igang i løpet av mars. Det er jo lov å håpe ihvertfall.

Skal du snart starte opp med sprøyter? Ønsker deg ihvertfall masse lykke til og at du kommer raskt igang.

Hilsen

Halloen!

Jeg har vært igjennom 6 pergo-kurer, men fikk bare 3 ganger eggløsning. Selv dobbel dose de 2 siste gangen var ikke nok til å sparke ut noen egg. Er henvist til Riksen og håper på sprøyter der og "naturlig" befruktning. Noen som vet hvor lang ventetid det er der?

Hei Kanskjei2007

Jeg var hos gynekolog i slutten av november etter å ha forsøkt både pergo og provera og han skulle da henvise meg til riksen. Jeg fikk time allerede 24.jan. Så jeg synes det gikk rimelig fort.

Vi skal nok igjennom mye av det samme. Ble forespeilet sprøyter og eventuelt en eggløsningssprøyte og deretter prøve på egenhånd.

Lykke til med prøving og håper du får en time raskt:0)

Hilsen

Jeg skulle fått time i porsgrunn ca to uker etter lap, for å få vite mer om når jeg skulle starte opp med sprøytene. Ringte for å bestille time i går, men var sykdom blandt legene der...F ta den sykdommen! hehe

så da måtte jeg vente til de tok kontakt med meg. HÅPER ikke det tar mange uker. Du får ha lykke til du og når du kommer i gang!

Hei ninen84!!

Skikkelig kjedelig å vente.....Synes det er venting hele tiden jeg. Krysser fingrene for at det ikke blir så lenge for deg å vente. Hvis du ikke hører noe tilbake, får du bare ringe igjen.

Håper virkelig at det skjer noe i løpet av våren!!!!!!!!

Hilsen fra

Annonse

Hei mia eline!

Da ligger du vel litt foran meg i løypa skjønner jeg, får håpe du lykkes snart som en oppmuntring til oss andre. Krevde de røntgen der før de begynte på sprøyter? Jeg har ett barn fra før så forhåpentligvis er ikke det nødvendig;-)

Satser på å møte sommeren med en liten kul på magen...

Hei Kanskjei2007

Jeg måtte først ta røntgen for å se om egglederne var åpne. Skulle få ny time på riksen etter denne undersøkelsen. Håper det ikke tar altfor lang tid. Når jeg starter opp med sprøytene må jeg visst inn å sjekke responsen på ul. Legen snakket om kanskje to ganger i uka en periode.

Hadde vært fint å høre hvordan det går videre med deg også da:o)

Hilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...