Loveangel Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei hei alle vordrende mødre :=) Jeg har begynt å lekke råmelk til den store gullmedalje. Lurer på om det kan være et tegn på snart føde klar??? Har 46dager igjen, men har fødd de andre 14 dager før termin. Noen som har noe erfaring??
Januar 2010 <3 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 jeg lekker ikke, men når je klemmer kommer det masse ja. det er bare ett tegn på at kroppen gjør seg klar til barnet, var det svaret jeg fikk av JM.
Loveangel Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 je trenger ikke klemme engang Her bare siver det ut Men men håper på å fø snart da :=)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Fire uker igjen og lekker ikke i det hele tatt...
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Her renner det som bare det. Er i uke 30 og med en gang jeg tar av BHn om kvelden så renner det noen dråper, men det gir seg etter en liten stund. Om morgenen når jeg våkner ser jeg at jeg har lekket i løpet av natta da t-skjorta er våt, Har fine ringer på størrelse med klementiner foran hver pupp om morgenen:-)) Jeg har vært sånn dien ca. uke 25.Og slik har jeg vært i alle tre svangerskapene, men det har ikke hatt noe å si for når jeg har født. En kom 15 dager etter termin og en kom på termin.. Hos meg er det nok bare at jeg har veldig melkeproduksjon, Den er helt enorm også under ammeperioden senere.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 I begge mine svangerskap har jeg startet å lekke råmelk når jeg var 5 mnd på vei. Bruker innlegg hver dag, men det holder med bomullspads.
Strålende Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jeg og lekker råmelk, har gjort det leeeeenge. Er nå i uke 31. Bruker innlegg og da går alt greit ) Var rart de første gangene hihi men nå er det liksom mer vanlig å lekke litt.. noen dager ikke, men stort sett litt hver dag.
MammaAskepott Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Våkner av og til av at eg er gjennomvåt og det renner nedover armen.. hihi.. men, det var verre med førstemann. da begynte eg å lekke forholdsvis tidlig i svangerskapet, mens det denne gangen begynte fyrst i veke 30. Og ein ting til, som har begynt no de siste dagene (termin var 14.02), er den matlukten som kjem frå puppene når ein ammer.... Skjønte ingenting i går, for det stinka jo purre uansett kor eg va, men mannen lukta ingenting... Fant til slutt kilden ja!! rett og slett i utringningen ;-) morro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå