Gå til innhold

kan deres små engler holde hodet selv?


Mamma til 3 gullgutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min er litt over 7 uker... klarer å løfte hodet litt, men bare i noen sekunder... han holder hodet veldig fint når han ligger på skulderen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini blir 8 uker til lørdag. Holde hodet når hun blir bært eller ligger på skulderen har hun vært flink til i flere uker. Blir selvfølgelig flinkere og flinkere hver dag. :-)

 

Når hun ligger på magen har hun blitt mye flinkere de siste par tre dagene men blir fort SINT!! Prøver å øve hver dag på stellebordet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasper er 7 uker,han holder hode lenge oppe når han ligger på magen!Hs sa han var like sterk som de på 3-4 måneder,så da ble jeg jo litt stolt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er våken og opplagt holder hun det selv, men med en gang hun er sliten eller trøtt gidder hun ikke. Det store hodet er jo litt tungt for den lille kroppen enda. Hun løfter også hodet og mye av brystkassen når hun ligger på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa mi blir veldig lite blid når hun legges på magen... Liker IKKE å trene nakken og ryggen! Men vi tar noen treningsomganger for dagen. Klarer å løfte hodet hvis hun vil, men blir veldig fort sliten. Holder vi henne opp på skuldra holder hun det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus begynner å bli kjempesterk i nakken! Han har begynt å løfte hodet litt når han ligger på magen. Men holder det ganske stødig når jeg bærer han, og når han ligger oppå magen min:) Han er 2mnd på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er 9 uker og ho holder hodet stødig når jeg bærer henne og ho ligger på brystkassa og ser seg rundt... blir litt vinglete når ho er trøtt og sliten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...