Gå til innhold

Skjønner ingen verdens ting jeg :(


browneye

Anbefalte innlegg

Har tidligere denne uken testet med billigtest.no (3-4stk), og de var svake positive(morgen urin)....tok en test med cb just nå, og den slo ikke ut i det hele tatt....HÆÆÆ???????

Er jeg ikke gravid..eller har jeg mistet? (har liksom ikke så vondt i brystene lenger, men har mens smerter støtt og stadig)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, når venter du mensen da? Kanskje du produserer hcg sent, og det er derfor (at det er forskjell på testene)?

 

Kanskje du skal vvente ett par dager og teste på nytt, så slår den nok ut skal du se!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt mensen sist lørdag..er altså 5 dager over tida, og jeg er alltid på tida! har vært gravid før, og da slo det ut med en gang..så jeg blir så stressa!!! Kan hormonet komme forskjellig..altså forskjellig til hver ny graviditet?

 

Har jo testa med de andre testene,og de slo ut...om enn ikke sterkt, men streken kunne synes veldig godt! Er så forvirra nå altså:(

Må hvertfall teste igjen i morra tidlig......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo forskjellige ting som kan spille inn - kanskje el var senere enn du trodde (om du ikke har funnet el da)? Ellers kan det nok helt sikkert være forskjellig fra svangerskap til svangerskap!

 

Når du allerede har fått positive tester, er det jo rart om du ikke skulle vært gravid alikevel, det rimer jo ikke helt, så gravid er du nok! :-)

 

Blir den ikke positiv imorgen, kan du jo gå til legen å be om en blodprøve? Den skal nok iallefall gi klart svar, selv om jeg har sett flere skrive at de ikke fikk positive tester før leenge etter ikm!!

 

Holder mensen seg unna, så tror jeg nok du skal være ganske så trygg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig at den siste testen som var negativ faktisk var ödelagt, fordi hvis du faar en stripe ER du gravid, fordi den leiter etter et hormon man kun har i kroppen hvis man er gravid. Grunnen til at de kom opp saa svakt er fordi det er tidlig i svagerskapet enda.

 

Ta en test til du, likevel, og hvis den er negativt hadde jeg nok snakka med legen saa du faar vite hva som skjer, om du har mista (det haaper jeg virkelig ikke) eller hvorfor du plutselig tester negativt.

 

Jeg har venninner som har testa negativt selv om de var over en maaned paa vei.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for optimismen :)

Får bare krysse fingrene for at det i morra tidlig lyser gravid til meg...skal for sikkerhets skyld teste med både cb og billigtest.no sine. Blir bare så usikker i og med har vært gravid før (mistet i uke 6).

Begynner å tro at jeg er helt skrudd i hodet, og har et innbilt svangerskap hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du nå tok en test, og at urinen var lite konsentrert. Kanskje du hadde drukket masse rett før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...