optimist.. Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 I dag på dag 37, kom mensen... Jeg blir såå deppa og oppgitt...vet jo at vi har hatt sex på riktige dager.. Hadde både positiv ELtest + at tempen gikk opp.. Men på den andre siden så har jeg i hvert fall kortere syklus:)) Forrige var på nesten 70!!!! dager...men begynte på Metformin 24 januar+ at jeg har gått ned i vekt, så kanskje det har hjulpet allerede med å forkorte syklusen?! Alikevel føles alt så håpløst!! Har prøvd såå lenge og ville så inderlig bli gravid på egen hånd og slippe prøverør...men det ser dårlig ut:(( Måtte bare få det ut!! Klem fra en som prøver veldig hardt å være en
optimist.. Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Tusen takk for klemmen,skifer:)) Den trengte jeg akkurat nå...
martine68 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Møkkatante. Sender en stor trøsteklem jeg også.
*BLÅFUGL* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Uff så kjipt- skjønner godt at du er oppgitt og frustrert! Masse tanker og trøsteklemmer herfra også !!
Dolly Duck Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Drittanta!!! jeg forstår godt din frustrasjon! En liten trøst er at vi er mange i samme sko... =( Stor trøsteklem sendes sammen med en pakke babystøv som er stjålet inne på gravid-sidene =)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Hei på deg optimist vennen ! Kiipt at det ikke gikk denne pp... Men på den annen side,er det jo flott at tanta hadde retningssans denne pp,og at du slipper 70 dagers syklus ! Du har vært kjempeflink,og nådd nye mål allerede,så vær tålmodig vennen..Det skal bli din tur ! God klem
mamamimmi Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Kjaere Optimist, Leit at mensen kom, men jeg synes du er fantastisk som klart å gå ned i vekt, og at din syklus nå er kortere. Du fikk positiv EL-test og höy temp. Det tar tid, men jeg håper du kan hente nytt mot og ikke gir opp. Det må gå bra for deg! Trösteklemmer fra meg
Agne Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Trøsten er at om noen dager kan du igjen begynne å håpe på den nye pp. Trøsteklem fra meg og.
optimist.. Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2007 Tusen takk for alle gode og varme ord fra dere herlige damer her inne:))) Er såå glad jeg har dere å kunne "syte" litt til og at dere vet akkurat hvordan jeg har det:)) Megavondt i magen+ søtkick fulgte selvfølgelig med mensen, men er stolt over å ikke ha sprukket noe i slankekuren..var i butikken i stad og da var påskemarsipanen kommet og jeg som elsker marsipan!! Men jeg så bare andre veien og løp til kassa, he-he:)) Da ble jeg litt stolt av meg selv da:) Nå fyller jeg 41 år om et par uker og enda ikke fått noe barn, men jeg NEKTER å gi opp før jeg må!! Tusen takk for at dere gjorde dagen min lettere å komme igjennom:)) Klem
maritmora Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Uff den møkkatanta! At hun ikke bare kan holde seg borte!! Syns du er utrolig flink som klarer å holde slankekuren selv når du har mensen, og har blitt så skuffet. Lett å tenke at man fortjener litt trøst da. Min viljestyrke er i allefall på bunn rundt TR-besøk. Du har all grunn til å være stolt av deg selv!!! Lykke til med neste PP. Trøste og beundrende klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå