Gå til innhold

Himmel!! Jeg er gravid igjen!!!! :o):o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er bare så FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer vennen!!! Unner deg så inderlig denne spira, og krysser det eg kan for deg:)

Skal si du blei fort gravid igjen! Er jo den verpe-høna du blitt:) Er så glad så glad på dine vegner, og tenk-2007 barn på oss begge:)

Klem fra

Annonse

Herre guuuuuuuuuuuud! Er det mulig?!! Det er jo bare super-duper-fantastisk, vakre vene - dette har du bare så innmari forjent! Takk og gud for at egglederen din er fjernet, for det betyr at dette går BRA!

Kjempe-bra!

NÅ - og i 9 mnd. til - HURRA:-)

Verdens største klem fra meg til deg!

Klemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Himmel og hav Lenn!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva var det jeg sa? Du er gravid igjen,jippi!!!!!!!!

Nå ble jeg utrolig glad. Sitter på jobben nå og bare måtte logge meg inn for jeg hadde en spesiell følelse. Og det var jo bra jeg gjorde det. Nå håper jeg de følger deg godt opp. Men nå skulle jo alt ligge til rette for at dette går bra vennen. Kjempeglad på dine vegne Lenn. Vi snakkes mere i morgen.

Stor klem fra-

Annonse

Dette er bare helt utrolig vennen!!! Da jeg fikk sms, fylte øynene seg med tårer og jeg måtte fortelle til alle som satt der!!! Vi var på besøk hos noen venner. Herregud, dette fortjente du VIRKELIG. Skjønner at du ikke helt trodde det var mulig. Men når endelig denne egglederen er borte, er du fruktbar som bare det!!! Denne gangen skal den sitte der i 9mnd:o) Stol på det!!! Har du tenkt på å få noen slags behandling for å holde på fosteret? TPM var jo og tok noen sprøyter på riksen, siden hun har mistet flere ganger. Å jeg krysser jo alt jeg har for min aller beste nettvenn!!!! HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg lover å komme like etter deg!!! Gøril: Helt fantastisk å lese om dine prøver også!!! For en fantastisk nyhet!!! Er bare så sinnsykt glad for dere nå!!!!!!!!!!!!

Masse klemmer

Mange mange millioner takk kjære venner!!! Dere er heeelt fantastiske!

Setter veldig stor pris på alle tilbakemeldingene. Dette har jeg sagt 1000 ganger, men "hva skulle jeg gjort uten dere??" Det er helt sant!!

Brumm: Ja jeg måtte sende sms til deg først ;o)

Skal ringe sykehuset og fastlegen min nå etter kl.08. Vil bare boikotte gynekologen min. Men saken er at jeg fikk Pregnyl sist, skulle ta det 2 gg i uka de første ukene, så regner med sykehuset støtter deg. Sprøytene ligger jo i medisinskapet så....rakk bare å ta en skarve sprøyte før exu`en ble oppdaget.....

Men nå skal dette gå bra!!

Positive tanker og optimistisk sinn :o) !!!

Mange mange klemmer fra en takknemlig

Gratulerer så mye Lenn !

Har fulgt med deg det siste året, og vet at det ikke har vært enkelt for dere. At dere nå har klart å bli gravide på naturmetoden igjen er bare helt utrolig !

Gratulerer så mye med blått kryss.

Håper spiren setter seg godt fast og gir dere mange lykkelige stunder i årene framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...