Gå til innhold

Himmel!! Jeg er gravid igjen!!!! :o):o)

Anbefalte innlegg

*Helt skjelven..sitter med et fint knallblått kryss i hånda!!!*

Ja da er jeg gravid igjen, på naturmetoden igjen, etter exu den 9.januar (går visst fort i svingene, hvem skulle tro det!!??)

Har gått og følt velkjente symptomer i flere dager, men har ikke latt meg selv tro at dette kunne være sant....

Er egentlig helt målløs....Vet ikke hva jeg skal skrive, utenom at jeg er utrolig takknemlig men også ganske "kald" og nervøs, siden vi har opplevd det å miste flere ganger.......

Men jeg føler på meg at det er min tur denne gangen!!!!!! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8244040-himmel-jeg-er-gravid-igjen-oo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!!! :) GRATULERER KJEMPEMASSE!! :) Det går bra denne gangen! Du fikk fjernet det som lagde problemer sist, så nå ligger spiren din i et flott miljø og kommer ut som en velskapt liten baby om 8 - 9 mnd:) Kjempekoselig å høre!! Nyt graviditeten! :)

Annonse

Å, herregud, nå kjenner jeg at tårene mine bare renner nedover her.

Er det sant?? Jeg er så utrolig glad på deres vegne nå.

Dette var virkelig en god nyhet, og jeg er sååååååååå glad:):)

Hvem skulle trodd dette? at dere klarer det 2 ganger uten hjelp,

på så kort tid? Nå må det jo sises at siste graviditeten din kunne du vel strengt tatt vært foruten, men allikevel.. Dette er sååååå bra Lenn.

(og Lenn, jeg fikk også en god nyhet i dag, blodprøven jeg tok var fin, og sjansen for at vi venter en perfekt gutt er meget stor :) så dette er en stor dag for oss begge.)

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE LENN:):):):)

Tusen takk!!!!!!!!

Venter på IVF...både ja og nei....har hatt 5 forsøk allerede, ett endte med SA og ett ble avbrutt på vei til klinikken.De andre var mislykkede... Hadde også en exu nå i januar og har ikke fått tilbake mensen (heldigvis!!)

Har akkurat fjernet en eggleder som sannsynligvis har ført til mye trøbbel for meg. Dessverre har ingen sagt at en defekt eggleder kan avgi væske og ødelegge miljøet i livmoren... Men gjort er gjort - og spist er spist.....Kan ikke tenke så veldig mye på det nå.....

Takk for gratulasjoner jenter!! Dere er fantastiske!!!!!

Hei gamle venn og gratulerer igjen:o)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.....jeg begynte å le da jeg leste overskriften på innlegget. Ble helt paff... Er det mulig og det er det jammen meg:-)))

Dette har du virkelig fortjent! Jeg er sikker på at det er den andre egglederen som har laget trøbbel for deg tidligere. Nå blir du jo like fort gravid som med gutten din første gangen.

Dette var toppers,du! Når blir terminen din nå da? Hvilke IKM dag teste du på? Får en liten oktober-skatt du da:-)

Jeg har gode følelser og er sikker på at det går rette veien for deg denne gangen.

Velkommen inn til oss på gravide slitere!!!

Lykke til videre!

Klemmer til deg:-)))

Annonse

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud Lenn, dette var virkelig gode nyheter! Nå ble jeg glad nå!

Gratulasjoner i fleng kommer til deg fra

Å heeeeerrrreguuuud!!!!!

Så fantastiske nyheter!!!! Dette fortjener du så innmari Lenn - det var utrolig gode nyheter!

Nå ble jeg utrolig glad her jeg sitter. Du skal se det ble et lykketreff det at den egglederen ble oppdaget sist!

Lykke lykke til og gratulerer med termin i oktober!!!

Masse varme og glade klemmer fra meg!

Hei Lenn!

så vanvittig kult! Denne gangen går det veien.................tjoho!

Forresten, jammen godt at spiren min er litt større nå...har akkurat byttet nick fra "m bitteliten spire" , så det var nok meningen at du skulle ha det... ;)

masse lykke til

klem

HVA ER DET JEG SER??????

Hehehehe YES!!!!!

GRATULERER SÅ INDELIG MYE!!!!!!

Er vanvittig glad på deres vegne nå assa!!!!!!

Skal x og håpe på at alt skal gå bra denne gangen!!!!

LYKKE TIL!!!!

Storgladklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...