Mona og Sine Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Har dere fåt den tilbake? og om dere ammer fortsatt? jeg har sluttet å amme , nå ho var 6 m snart en mnd siden +- men ikke fått mensen enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 Har ikke fått den ennå jeg heller. Ammer fortsatt, men kun om natten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 15. februar 2007 #3 Del Skrevet 15. februar 2007 Fikk den i desember ja.. Tror den er en av grunnene til at jeg ikke har melk lenger.. Ammer kun om natten jeg også, men til og med da må han ha mme i tilegg, så kan vel egentlig kutte ut hele amminga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg amma meget ofte, men fikk den etter 2 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 15. februar 2007 #5 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg ammer enda,og jeg har hadd den ett par gang,men ikke regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #6 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg fikk den tilbake for noen uker siden. Ammer fortsatt, ca. hver 3. eller 4. time. Av og til på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 15. februar 2007 #7 Del Skrevet 15. februar 2007 ammer ennå inegn mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #8 Del Skrevet 15. februar 2007 Mensen -ja.. Vondt -nei :oD Så rart?? Jeg hadde psycho-vondt før jeg ble gravid og tenkte at det sikkert ikke kom til å bli noe bedre etter at livmora hadde blitt skjært opp og lappa sammen igjen.. Men det ble det! Synes det er merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 15. februar 2007 #9 Del Skrevet 15. februar 2007 Den fikk jeg tilbake etter 3 mnd denne gangen - har vært 6 mnd etter de to eldste. Ikke noe trøbbel, det! Men nå skal jeg jo ha den helt til overgangsalderen da... Og det er lenge til, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 16. februar 2007 #10 Del Skrevet 16. februar 2007 fekk den i januar... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Made in Japan Skrevet 16. februar 2007 #11 Del Skrevet 16. februar 2007 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 16. februar 2007 #12 Del Skrevet 16. februar 2007 Fortsatt ikke kommet tilbake, og jeg savner den ikke heller. Haha.... Ammer fortsatt, men gir to grøtmåltider + middag i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå