Gå til innhold

Billigtester svag strek - å stole på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er på BIM -3 og har idag gjort 2 grav.tester, strips fra Billigtester. Jeg fikk först en svag strek, tok testet 3 timer senere, og detsamme igjen. Men kan man stole på dette??

Dere som fulgt meg her på BiM vet at dette skjett med meg noen ganger för, og at det endet i veldig tidlig SA. Så det er jo bare tull å ta en test så tidlig, jeg vet! men jeg hadde nettopp fått en rekke billigtester på posten å må jo bare pröve...

Vi får se tiden an...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de blir sterkere neste gang,lykke til :)

Skrevet

Jeg skimter et lite håp i det fjerne for deg!! Håper det er riktig og at den sitter denne gangen!

Lykke til! =)

Skrevet

Lenge til ikm da mammamini?? Selv om det har skjedd før, husker jo det, så trenger det ikke å skje igjen!! Har veldig god erfaring med billigtester selv, har alltid stemt for min del.

Så her er det bare en ting å gjøre: vente og se! Siden du akkurat har fyllt opp lageret med tester, kan du jo ofre noen i dagene som kommer.

Sender deg masse babystøv og onsker deg lykke til....

Skrevet

Oj da, "BIM-3"...jeg mener IKM -3, dvs IKM er i helga.

Takk for oppmuntring! Det er bare å vente..

Hilsen

Skrevet

Dette høres bra ut, synes jeg!

Krysser tær og fingre for gode nyheter iløpet av helga;-))

Lykke til!!!

Skrevet

Dette høres lovende ut mamamimmi. Måtte du få en flott og sterk strek neste gang du tester. Skjønner at du er ganske spent nå. Du får vente til ikm nå da slik at du kan stole på svaret.

Lykke til.

Skrevet

-skjønner godt at du ville prøve ut testene, jeg :-))

Jeg har ingen erfaring med billigtestene, men synes jo det høres lovende ut . Håper du lykkes denne måneden, mammamimmi !

Hold oss oppdatert når du tester igjen- mange xxxxxxx for deg!!!

Skrevet

Å så spennende!

Har skjønt det sånn at en strek er en strek!

Jeg hadde bare en skygge(men en helt tydelig skygge) på min billigtest tidligere i uka, den var borte etter to dager, så nå vet jeg ikke. Har ikm i helgen, så skal teste på nytt lørdag morgen.

Håper det lykkes for deg, og meg og mange flere den neste tiden=)

Krysser det jeg har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...