Miss Venus Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Var hos JM i dag og det viste seg at jeg har utslag på eggehvite +3 og noe som JM har forkortet til A+1. Jeg har også blodtrykk på 130/85. Jeg er litt hoven i fingrene, men det har jeg vært lenge. Jeg er 39+6 i dag. JM ville ha meg tilbake på sjekk på mandag(termindato) i tilfelle dette er svangerskapsforgifting. Noen som har erfaring på svangerskapsforgiftning og tror det er det jeg har fått? Jeg har slitt lenge med et vondt bekken og klarer nå knapt nok å bevege meg, er vedlig klar for å få denne fødselen overstått. Dere som har fått svangerskapsforgiftning på slutten av svangerskapet, er grensen for å bli "satt igang" mindre siden jeg nå er helt på tampen? Jeg skal forresten føde på Riksen, vet de ulike sykehusene praktiserer litt ulikt når det gjelder å sette igang. Håper selvsagt at dette skal "gå over", men samtidig er jeg såååå klar for å føde nå....
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Du trenger nok ikke bekymre deg for sv.sk.forgiftning med så fint blodtrykk, grensen går på 145/95, 3 +protein kan komme av utflod evt spermrester etter sex. Legene har mast om sv.forgiftning hos meg lenge og jeg har hatt bt opp i 170/125, jeg er 39+1 og de ville likevel ikke sette meg i gang. Håper de er greiere på ditt sykehus, mulig du får hjelp til å komme i gang. Hvis du har veldig vondt i bekkenet kan du jo gråte deg til igangsetting, det er flere som har fått satt i gang pga bekkenplager. Hvordan er formen ellers?
Miss Venus Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Takk for svar. Bortsett fra at jeg nesten ikke klarer å bevege meg er jeg i grei form, bare veldig lei.... Hater å bare sitte rolig og vente på at noe skal skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå