Gå til innhold

Er det farlig og hoppe litt??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet er festet og jeg klare jo ikke hoppe så veldig høyt uansett...

Vil bare gjøre alt for at ting skal ta seg opp litt..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være sur på deg eller noe, men slapp av.. Babyen din kommer når den er klar. Ikke gjø noe dumt,da du kan skade deg selv og barnet..

Greit nok at du er over termin,men kansje det er en grunn til det??

Ha heller masse sex og ta i mot alle dråpene typen din kan gi deg.. det er mye mye betre ;=)

Skrevet

Tror nok d går helt fint om du hopper litt ja, har aldri hørt at d er no farlig:)

Skrevet

Hehe;) Hopp i vei;) Spring opp og ned trappen om du orker, det skal vist være bra;)

Hva med en kjøretur på humpetevei eller brostein?

Babyen din er nok rett rundt hjørnet bare venter på den perfekte dag å komme på;)

Skrevet

Ja jeg vet at babyen kommer når den kommer men herregud jeg er desperat nå...=)

Har løpt i trapper men da får jeg bare skam vondt i bekkenet...Sex har jeg men det begrenser seg med sæd og...

Å den super teite bilen våres er orginal senket så å kjøre på humpete vei vil si ødelagt bil etter på...

Hopper litt jeg...eller det blir jo ikke hopping,mer opp å ned for noe annet er ikke så lett =)

Skrevet

Du får ta en god omgang med støveldansen;)

Skrevet

Hehehehe - ja kan du tenke deg det synet??

Hopper litt mellom bimming her å jeg kjenner det med en gang...

Så jeg kommer nok til og hoppe litt til jeg =)

Skrevet

har prøvd å hoppe litt nå. fikk bare vondt i ryggen og puster som en gris... ikke å anbefalle. :)

Skrevet

Da jeg fikk min første, spurte jeg jordmor om dette... Og hun sa- absolutt ingen hopping. I følge henne kan mormunnen bli hoven, og det kan forsike en evt åpning.... Men- det var jo hennes ors da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...