Gå til innhold

Juni: da har jeg sluttet å amme...


-lillemor-

Anbefalte innlegg

synes det er litt trist jeg...

etter nyttår så ammet jeg bare på kvelden (går på skole), men den siste uken var det slutt på produksjonen... lille vennen våknet midt på natten og var kjempe sulten... så nå er det desverre slutt.

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ammer morning og kveld og 1-2 ganger om dagen enda, blir ikke så mye for hver gang da, lillegutt har ikke helt intr. Drikke mye på morning men bare en skvett eller 2 om kvelden før han legger seg. Kuttet nattammingen for 5uker siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så synd at dere ikke fikk det til lenger når du ville det. Merker selv produksjonen har gått betydelig ned den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet å amme da mathias var ca. 8-10 uker, da full pumpet jeg meg til han var 4 mnd. Etter det har han fått mm som jeg frøs ned eller mme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sluttet med nattamming. og produksjonen er helt på bånn nå.

han spiser mye fast føde. gir litt mme i tillegg til puppen. det er vel som å banne i kirka, men det er faktisk litt godt også å roe ned det der litt.

de 4 første mnd ammet jeg hver 2.time hele tiden.

 

etter at nattamminga ble kutta ut, så virker det som at det meste har stoppet opp. han får fortsatt 2 ganger om dagen ca. og litt mme. litt vemodig er det jo da. har jo ikke sluttet helt ennå, kanskje greit med en gradvis nedtrapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt lite her og nå ja. På morgen og kveld ammes hun godt, ellers blir det ca 2 små måltid innimellom på dagen. Litt rart å ikke amme så mye lenger... Merker godt at det er blitt mindre produksjon ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det tulla som ikke er så puppeinteressert lenger... I det siste har det kun vært amming om natta + morgenen (nattammingen er ikke nødvendig, men jeg gjør det for melkeproduksjonens skyld), og jeg synes det er ganske trist... Hadde nå håpet på å amme til hun var ett år, i det minste, men nå får vi se.

 

Hva gjør du med melk nå som du har sluttet? Får hun mme? Vi har aldri gitt mme, kun mm, så jeg hadde håpet å kunne fortsette med det. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...