Gå til innhold

mamma_maria+passasjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Det var du som hadde en mamma som er jordmor på lillehammer ikke sant?Eller blander jeg deg med en annen nå?;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte bare jeg skulle høre om du vet hvor mye det koster for en privat ul(for en kan få det på sykehuset ikke sant?)

Så et innlegg om at du skulle på en ekstra ul i dag så da tenkte jeg at jeg skulle spørre om du viste;o)

Hvordan gikk det forresten?

Skrevet

Dytter litt på denne jeg;o)

Skrevet

heeei

jupp d stemmer min mamma er jordmor:) hun var foresten intervjua( stor midt side) i byavisa igår:)

vet ikke hvor mye d koster får en privat ul...?

ul gikk helt supert, har skrevet om d på en link lengre ned" fikk hilse på tulla igår"

så nå er vi litt mer sikre på jente.

hvordan går d med deg?

formen er fin?:)

ha en fin dag

Skrevet

Da husket jeg rett;o)

Ok..Jeg har såå lyst på en ekstra UL,men legen min er ikke like sikker på at det er nødvendig..Men skal ta en prat med den lokale jordmora på tirsdag,mulig hun er litt mere forståelsesfull siden hun er dame;o) *Lov og håpe*

Så bra at alt sto bra til,skal se om jeg finner det innlegget etterpå;o)

Joda,det går bra med meg..Kan ikke klage på formen.Er bare sliten på kveldene,men det er ikke så mye og klage på..I følge sambo så kan vist humøret svinge voldsomt(særlig på mårran) men det kan jeg ikke skjønne..hehe;o)

I dag har jeg vasket og laget pizza,så nå er jeg mektig imponert over meg selv..Kommer sikkert til og sovne kl 20 i kveld,men det ble da i det minste rent og pent her;o)

Formen din er bra også? Blitt kvitt den slitsomme influensaen?(det var det du hadde ikke sant?)

Kan ikke skryte på meg og ha verdens beste hukommelse,men jeg prøver;o)

Takk..Ha en fin dag du også!

Skrevet

hehehe, humørsvingninger ja..d har vi her også tror jeg. er en litt tikkende hormon bombe( er ikke helt venn med samboeren om dagen) men d ordner seg da..hihi

er lei av å være syk..ligget å syntes synd på meg selv lenge. først sønnen ei uke, så jeg ei uke, så nå med kraftig bihule betennelse har jeg fått beskjed om å holde meg helt borte fra skolen. men idag er jeg mye bedre så skal ikke klage, ingen hodepine.

har meldt meg av den ene eksamen jeg har om et par uker, har ikke fått lest pga sykdom så sliter litt med stress- pga dette. så kom jeg fram til at jeg tar den året jeg har permisjon klarer jegå konse om d jeg skal, husker sist jeg gikk hjemme leste jeg mange bøker, kan sikkert klare det nå også.

lykke til med ul..ja morro å få se den lille litt ekstra. håpe jordmor har mer forståelse enn legen.

er litt bortskjemt jeg da,...hihi:)

klem fra meg og tulla til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...