Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 hmms...hvis du er like heldig som meg, og en del andre: KVALME:( nå har enedelig kvalmen min for d meste gitt seg:)
Tamline Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Sliten og kvalm er nok stikkordene ja! Men man kan jo aldri vite, for det er s forskjellig fra person til person:) Kanskje du er helt i tipp topp form!
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Om det er første babyen kan du antagelig forvente at de neste ukene blir ganske kjedlige og stillestående på gravid-fronten. Ikke noe særlig med mage, ikke noe særlig med spark (eller ingenting på noen av delene), alle symptomer er borte vekke og man begynner å lure på om en egentlig virkelig er gravid likevel ;-) Og UL'en virker som en evighet unna attpåtil. Rundt uke 17-20 løsner det igjen for de fleste, da begynner magen å komme skikkelig, man kjenner spark og det er UL tid, men akkurat de første ukene i 2.trimester er ofte litt "døde" på svangerskapsfronten.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hei Er selv i uke 22 Har vært frisk og fin hele svangerskapet Jeg begynte å få mage i uke 18... det var jo litt spennende. Dessuten kjente jeg liv for første gang i uke 19. Spark er fortsatt høydepunkter;)Ellers så er jeg som før - bare litt større med spark i magen
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 hvis du er lik som meg! spyng, kvalme og tretthet!
VinterSol+2 Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 vakuum! hihi du er over de magiske 12 ukene... så nå må du vente på den magiske UL... men i grunnen syns jeg starten på andre trimester var veldig bra, rundt uke 14/15 kom energien litt tilbake igjen, og jeg orket mer.. var mer våken,, sånt noe.. og når du begynner å få litt antydning til mage etterhvert, er det ordentlig mage, og ikke bare hormoner! Noen begynner så smått å produsere litt melk da. jeg begynte å uke 13 tror jeg.. ikke mye, bare en dråpe en gang i mellom, men det klør veldig i puppene, og de fikk en annen fasong og sånn.. men først og fremst er det mer "venting!" hehe. så prøv å nyte tida. plutselig går det veldig fort!! (jeg syns plutselig første halvdel av svangerskapet hadde gått grådig fort, da jeg rundet 20 uker!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå