Gå til innhold

hva kan jeg forvente meg de neste ukene, er i uke 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmms...hvis du er like heldig som meg, og en del andre: KVALME:(:( nå har enedelig kvalmen min for d meste gitt seg:)

Skrevet

Sliten og kvalm er nok stikkordene ja! Men man kan jo aldri vite, for det er s forskjellig fra person til person:) Kanskje du er helt i tipp topp form!

Skrevet

Om det er første babyen kan du antagelig forvente at de neste ukene blir ganske kjedlige og stillestående på gravid-fronten. Ikke noe særlig med mage, ikke noe særlig med spark (eller ingenting på noen av delene), alle symptomer er borte vekke og man begynner å lure på om en egentlig virkelig er gravid likevel ;-) Og UL'en virker som en evighet unna attpåtil. Rundt uke 17-20 løsner det igjen for de fleste, da begynner magen å komme skikkelig, man kjenner spark og det er UL tid, men akkurat de første ukene i 2.trimester er ofte litt "døde" på svangerskapsfronten.

Skrevet

Hei

Er selv i uke 22

Har vært frisk og fin hele svangerskapet

Jeg begynte å få mage i uke 18... det var jo litt spennende. Dessuten kjente jeg liv for første gang i uke 19. Spark er fortsatt høydepunkter;)Ellers så er jeg som før - bare litt større med spark i magen

Skrevet

vakuum! hihi

du er over de magiske 12 ukene... så nå må du vente på den magiske UL...

men i grunnen syns jeg starten på andre trimester var veldig bra, rundt uke 14/15 kom energien litt tilbake igjen, og jeg orket mer.. var mer våken,, sånt noe..

og når du begynner å få litt antydning til mage etterhvert, er det ordentlig mage, og ikke bare hormoner!

Noen begynner så smått å produsere litt melk da. jeg begynte å uke 13 tror jeg.. ikke mye, bare en dråpe en gang i mellom, men det klør veldig i puppene, og de fikk en annen fasong og sånn..

men først og fremst er det mer "venting!" hehe. så prøv å nyte tida. plutselig går det veldig fort!!

(jeg syns plutselig første halvdel av svangerskapet hadde gått grådig fort, da jeg rundet 20 uker!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...