Gå til innhold

Oppgitt og forvirret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 8 over ikm, hva er det som skjer med meg? Er det stresset etter en pos. test som har slått meg helt ut eller er det lungebetennelsen som slo meg ut i tre uker?

Jeg blir så lei av denne ventinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja..kan lite gjøre annet enn å vente også,håper virkelig du enten får pos.test eller TR snart.

Klem til deg fra meg

Skrevet

Stakkars deg Agne, dette er skikkelig urettferdig!!!

Har du fått pergo for lange sykluser? Det kan jo hjelpe.

Det kan jo godt være lungebetennelsen som skaper krøll også. Jeg vet at influensa kan utsette sykluser, så da kan vel lungebetennelse det også...

Lykke til iallefall med møkkatanten! =)

Skrevet

Jeg hadde lungebetennelse i sommer og fikk tanta 21 dager over ikm. Kan nok være grunnen det ja...

Skrevet

Hei Agne,

Rotete..så kjempeleit for deg. For noen år siden når jeg hadde en halsinfeksjon skjedde detsamme for meg.

Håper det skal ordne seg for deg.

Klem

Skrevet

Tusen takk for de oppmuntrende ordene. Takk nicco, jeg er glad for å høre at lungebetennelse kanskje kan utsette tantebesøk, jeg tror nok det kan være grunnen og blir oppmuntret av å høre om andre som også har fått sykluskluss v. sykdom.

Skrevet

Hei Agne- skjønner deg så godt!

Man ønsker liksom bare å få systemet "i rute" og begynne på en ny periode . Håper kjipetante snart innfinner seg hos deg for aller siste gang på lang, lang tid....

Hm- tenk at jeg skulle ønske henne TIL noen, da - dette er HELT unntaksvis, Kjipetante!! Forstår du???!!

Skrevet

Hei Agne.

De tantene!!

Vil man ha dem holder de seg borte, vil man ikke ha dem kommer de flyvende på sopelimen sin! Eier ikke sosiale antenner i det hele tatt!!

Måtte hun komme og så forsvinne for lang lang tid!!

Klem

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...