Madame Prompadour Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei på dere igjen! Først og fremst tuuusen takk for alle hyggelige meldinger med trøstende ord. Jeg har vel nå innsett at vi ikke skjøt helt blink denne gangen heller... testet i dag og det var ikke spor av strek lenger. I følge legen kan disse tidlige SA'ene være resultat av dårlige egg eller dårlige sædceller, altså av en genfeil e.l. som gjør at spiren ikke er liv laga. Men - på den annen side - kan det ikke være at jeg rett og slett har festeproblemer?? Jeg synes å huske at jeg har lest masse om akupunktur og legemidler som skal øke festeevnen? Hostesaft og diverse andre ting? Etter hvert må jeg jo begynne å forsøke litt nye ting, og dette kunne være et bra tidspunkt. Dersom noen har ideer - kom med dem, så kanskje de er til nytte for noen av de andre her inne også? Jeg fortsetter i alle fall å spise Pergo annenhver måned - en vakker dag SKAL dette klaffe! Jeg vil ikke ha prøvd i over 2 år forgjeves!!!
skifer Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg blir nesten sint på legen din når jeg leser dette,hvorfor i alle dager gir han deg ikke progesterontilskudd???? Jeg fikk crinone selv,det fungerte desverre ikke på meg,men jeg vet om mange hvor det faktisk hjalp,og tenk om akkurat dette kan være det som kan hjelpe deg. Ønsker deg lykke til videre. Klem
Dolly Duck Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Det høres jo vitterlig ut som du skal ha progesteron, ja. Spør legen om Crinone!! Jeg har brukt det (og har resept liggende i tilfelle jeg blir gravid igjen...). Det hjelper spiren å feste seg. (Jeg brukte det siste gangen jeg ble gravid. Mistet den også, men den var iallefall festet - det var en MA hvor jeg måtte ha utskrapning fordi den ville ikke ut selv...) Lykke til! =)
mamamimmi Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hei, Jeg er enig med de andre, du må ha progesterontillskudd. Akupunktur kan også vaere bra, det tror jeg sterkt på. Fint med tonnevis av kampevilje..dette må gå fint til slutt! Stor klem
maritmora Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Vil bare si lykke til ned videre prøving. Fint å se at kampviljen er så stor. Viktig å ikke gi seg, når det er noe man virkelig ønsker! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå