Gå til innhold

NYTT TREFF, førstegangs 30+ Oslo

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Ny liste:

- Samsyn

- Aprilsmurfen

- Bellen & Sebastian

- eple 72

- Millapril

- måken

- Seier og Glede

- *jente 070407*

- kasr

- (Linerla 72 "høygravid" (med forbehold))

Jeg kan melde meg på treffer med forbehold. Skal egentlig jobbe til 14.00 i morgen, men dersom jeg klarer å snike meg ut før så kommer jeg. Jeg har en vikar som jeg må lære opp, så det er vel egentlig ikke så store sjanser, men det er lov å håpe:-)

Hadde vært morsom å hilst på dere igjen! ellers så er jeg nok i permisjon til neste treff, da kommer jeg!!!

Fortsetter under...

Jeg også melder meg på med forbehold. Jobber fortsatt, men skal prøve å få gått tidlig i morgen. Det hadde vært så hyggelig å treffe dere igjen; både dere med mager og dere med små nurk.

Ny liste:

- Samsyn

- Aprilsmurfen

- Bellen & Sebastian

- eple 72

- Millapril

- måken

- Seier og Glede

- *jente 070407*

- kasr

- (Linerla 72 "høygravid" (med forbehold))

- Rødtopp75 (med forbehold)

hallaisen jenter

Har sendt mail til fridays og bedt om bord til 10 stykker. Sikkert ikke problem å utvide litt om vi blir flere :-)

Ikke fått svar fra dem enda, men det bør gå bra uansett....er sikkert ikke så mange der så tidlig som klokka 12 :-) Sist var vi vel så og si de eneste gjestene hehe

Hei jenter!

Jeg dropper treffet denne gangen, men håper å komme sterkere tilbake neste treff. Maja sliter med luftsmerter, og vi har perioder hver dag på timer med skriking. Mulig det er kolikk, men foreløpig håper vi på at det kun er umodne tarmer som sliter med å venne seg til å fordøye melka. Vi prøver nå ut alt som kan tenkes å hjelpe, men foreløpig ser det ikke ut til at noe hjelper.

Dette gjør at det er tryggest å holde seg i nærheten av hjemmet. Regner med at vi blir flinkere til å takle situasjonen ganske snart, og dermed litt mindre feig i forhold til å farte litt rundt.Satser derfor på neste treff!

Kos dere masse! Håper formen til dere gravide er bra, og at de små nurkene har det fint!

Annonse

da er den o store dagen kommet :-) Gleder meg til å se folket igjen og det på selveste kvinnedagen....

Synd du ikke kan bli med Tussi men forstår deg godt jeg....regner med at jeg ikke kommer på neste treff...har 10 dager igjen til termin i dag så sjansen for at noe har skjedd til neste treff er jo ganske stor :-)

Kos deg masse med knøttet!! Heldiggrisen!!

Heisann

Jeg har blitt skikkelig forkjølet, og melder derfor avbud. Det er ikke noe gøy, men jeg vil jo ikke smitte dere heller.

Jeg driver altså ikke å sniker i køen, eller noe annet skummelt. Sitter bare hjemme og pleier en kjip forkjølelse.

Ellers har jeg lenge trodd at jeg kom til å føde litt før tida, men nå er den følelsen på vei over, og jeg prøver å belage meg på litt overtid.

Krysser fingrene for at Kasr bare fikk litt ordne-panikk og for at Maja får orden på tarmene sine!

Hei:)

Ja kos dere på treff uten meg i dag. Feir kvinnedagen og spis litt is for meg også. Her på riksen er vi fremdeles med litt gulsot og jobber med ammingen. Skulle gjerne vært sammen med dere. Her er det full ammetåke og barseltårer.

Ha en finfin torsdag:)

Håper dere har det hyggelig. Skulle gjerne vært med, spesielt nå som sola titter frem. Vi var på 1. kontroll i dag, og Mia har gått opp en hel kilo siden vi dro fra sykehuset. Så amming eller ikke, vi gjør ihvertfall noe riktig :-) (og til min glede var det flere i gruppa som ikke ammet, det er litt godt å se at det gjelder flere.)

Kos dere så mye i dag, spis is! :-)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...