Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei og takk for hyggelig treff i dag Her kommer info om nytt treff :-) Dato: torsdag 8 mars Tid: 12:00 Sted: Fridays Aker Brygge Påmeldte: -Samsyn
smurfen :o) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei! takk for i dag, veldig hyggelig ) Jeg blir med jeg. Påmeldte: -Samsyn - Aprilsmurfen
Bellen^2 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Koselig å se alle de fine magene i dag, og ikke minst var det hyggelig å få hilse på Amanda:) Vi blir med på neste treff! Påmeldte: -Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian
eple72 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hei jenter . Kunne desverre ikke komme idag.Hadde gledet meg til å se alle de store magene. Men satser på å komme på neste treff.På selveste kvinnedagen. - Samsyn - Aprilsmurfen -Bellen & Sebastian - eple 72
Millapril Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Heisann og takk for hyggelig treff i går. Veldig koselig å se alle mager og ikke minst babyene! De er jo bare så søte og snille!! God mat og spennende med ny meny også. Vi fikk vært på svangerskapskurs i går, med tema: Barseltid, barn og amming. Veldig bra kurs, anbefales for de som ikke har vært på kurs. Mye nyttig og avskrekkende info om amming og ikke minst mye nyttig info om barseltiden for både far og mor. Jeg fikk veldig mye ut av kurset og fødselen ble enda mer virkelig. Omvisningen etterpå synes jeg kanskje var litt forrvirrende, men så er jo jeg blond også da... Jeg melder meg på neste treff, selv om jeg da bare har 6 dager igjen til termin... Regner med at det går bra. Hvis ikke fødsels-isen på Fridays slår inn (jeg spiste jo tross alt 3 kuler!!) - Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril
måken og vesla Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Takk for i går. Det var veldig hyggelig. :-) Jeg melder meg foreløpig på nytt treff. Det kan tenkes at jeg har besøk av den vordende mormoren, og at det ikke passer så bra, men det vet jeg ikke riktig ennå. Jeg har litt over 2 uker igjen til termin ved neste treff, så det bør i alle fall ikke være noe problem. (Prøver å bygge meg opp/ned psykisk på at jeg kommer til å gå over tiden, så jeg ikke skal bli så lei.) Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril - måken
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei. Dere får kose dere på neste treff. Vi skal på sykehuset på journal skriving og etterpå må jeg på jobb og lære opp min vikar...Så denne gangen må jeg melde pass. Håper dere får det koselig og at jeg får med meg treffet gangen etter. Da har vel jeg gått i permisjon.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Hei jenter :-) Jeg vet ikke om jeg tør å love noe som helst før vi får litt orden på dette ammegreiene. Håper det ordner seg litt innen den tid, nå har jeg lyst til å være litt sosial igjen :-)
Bellen^2 Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Hei Sanasol:) Gjør det jeg gjorde før første treffet der jeg hadde med Sebastian, pump henne full av pupp rett før du går ut døra så sover hun seg gjennom hele treffet:) PS: Du har e-post adr. våre hvis du har noen skrytebilder du vil dele med oss. Hint hint:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2007 Slenger på både Sanasol og Seier og Glede jeg :-) Vi satser på at du kan komme Sanasol, hvis ikke så er det bare å melde deg av igjen når det nermer seg....men det håper vi at du slipper :-) - Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril - måken - Sanasol - Seier og Glede
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Ja, det er sant :-) Jeg håper jo at vi begge kan bli med. Har sendt dere en mail med et par bilder da.
Två små trollungar Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Det var veldig artig å komme og ha med Amanda siste gang, og å få møte Sebastian! Han er jo kjempesøt!. Amanda ska på 6-ukers-kontroll samtidig som neste treff er, så vi kommer ikke, men gleder oss til å treffe alle de små som er på vei ut etter hvert.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Hei jenter, Kjempekoslig sist gang, selv om jeg ble fryktelig mett - guriland Men godt var det. Neste treff er satt av i kalenderen, så jeg kommer. - Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril - måken - Sanasol - Seier og Glede - *jente 070407*
Tussi og Maja Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Hei jenter! Ja, jeg må si meg enig med Sanasol. Forelpig frister det ikke å dra langt fra hjemmets lune rede med tanke på ammingen! Synes vi har fått det litt til her hjemme, men trenger skjold og div andre remedier (puter for å legge henne riktig i fanget osv). Så jeg får se hvor tøff jeg er til da. Avventer derfor med å skrive meg opp. Sanasol; jeg vil også ha bilde! Skal også prøve å få sendt et...
heiamagen Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Jeg prøver å rekke det denne gang også! - Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril - måken - Sanasol - Seier og Glede - *jente 070407* - kasr
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 Hei hå folkens! Vi skal på helsestasjonen den dagen, så da kommer vi dessverre ikke denne gangen heller. En utflukt pr dag holder nok lenge for en stakkars liten jente som knapt har hatt nesa utafor døra. (Jeg kan skylde på snøen, men jeg er veldig feig også da...) Ny liste: - Samsyn - Aprilsmurfen - Bellen & Sebastian - eple 72 - Millapril - måken - Seier og Glede - *jente 070407* - kasr
Millapril Skrevet 28. februar 2007 #18 Skrevet 28. februar 2007 Så synd du ikke blir med, men vi ser deg vel på neste treff kanskje? Håper på det. Skjønner godt at en utflukt holder, når alt er så nytt. Håper det står bra til med dere og at dere nyter tiden hjemme.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #19 Skrevet 6. mars 2007 Vi sees på torsdag da jenter.. Vi er blitt en ettertraktet gjeng, og nå vil gjerne DS Louise åpne dørene for oss, bare for å se om isen deres funker... Eller kanskje Creme Bruleen deres har en enda bedre effekt. Kanskje vi vurderer den neste gang?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. mars 2007 DS louise? Har jeg gått glipp av noe viktig nå? hehe Gleder meg til torsdag, alt tyder på at jeg kommer :-) Snuppa har visst ikke tenkt seg noen som helst sted riktig enda :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. mars 2007 hehe så jo det andre innlegget etterpå jeg da...men det høres jo supert ut til de andre treffene? eget rom og greier?
heiamagen Skrevet 7. mars 2007 #22 Skrevet 7. mars 2007 hm, vet ikke om jeg tør å komme likevel jeg. I går presset kynnerene nedover, i dag voknet jeg med melk over hele puppen og på legekontrollen sa hun at hodet var godt festa langt nedi bekkenet og magestørreslsekrysset havnet under streken på grafen...og jeg er bare i uke 33. Og alt jeg har er barnevogn, seng uten madrass men et tisselaken og Volvo stasjonsvogn. Og masse ting å gjøre ferdig på jobben, og ikke bad. Men en snill mann. Blir i hvertfall ingen is, bare hvis den ikke er laget på fløte (kanskje det er feilen med isen på Fridays, den er svensk uten fløte) og dere kan få alt fødestøvet jeg har, byttes gjerne i anti-fødestøv...banna bein
Bellen^2 Skrevet 7. mars 2007 #23 Skrevet 7. mars 2007 Oh, høres spennende ut. Skjønner godt at du vil ta det litt med ro og eventuelt få ordnet med noen baby ting. En snill mann og stasjonsvogn kommer du langt med:)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #24 Skrevet 7. mars 2007 Samme panikken tok meg, når jeg leste om Lykkebarn. Om jeg skulle til å føde 6 uker før termin har jeg ingenting på plass. - Og det er skummelt. Bortsett fra en haug meg klær som jeg har arvet til gullet mitt da. Men jeg må snart få ut fingeren å få hentet de siste tingene. Du kommer langt med snill mann og stasjonsvogn.. Men jeg håper at du slipper å måtte føde alt for tidlig likevel. - Best om den kommer sånn nogenlunde til termin. Ønkser deg masse lykke til. De hadde en sinnsykt god brownies også da, den er det kanskje ikke så mye fløte i.. Hvertfall ikke is til.. Vet ikke hvordan man sender antifødestøv, men jeg krysser fingre og tær for at det går bra med dere, og at gullet ditt kommer frisk og rask til verden når h*n er klar for det!
heiamagen Skrevet 7. mars 2007 #25 Skrevet 7. mars 2007 Takk for det dere, tror ikke innerst inne han kommer ennå. Fikk bare litt ordne-panikk. Legen så ikke så veldig rar ut i ansiktet, bare litt. Alt kjennes ut som før, ingen rare følelser eller vondter noe sted. Og alt ordner seg for snille piker.....og brownies hørtes godt ut. Mener å huske noe om en viss jente med apriljente i magen som spiste noe mexikansk forrige gang som så sinnsykt godt ut, med masse ost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå