Entil? Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 idag har jeg vært på tilig ultalyd(er i 14 uke) på oslo city legesenter(noe jeg på det varmeste kan anbefale til andre)...jeg gruvde meg skikkelig,holdt nesten på å spy...var sikker på at det var noe galt..men det var det ikke,alt var i skjønneste orden, like stor som den skal være..legen trodde kanskje det var en liten gutt..men ikke sikker,siden det er veldig tilig å se det enda..men det var aldeles deilig å se det lille knøttet der,og jeg kommer til å ta ting mye roligere nå fremover,nå som jeg hvet at alt er slik det skal være..jeg anbefaler alle som er bekymra og ta ultralyd..var 20 kg lettere når jeg gikk ut derifra..
Dragemor Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Så godt å høre! Jeg lurer på hvordan det går inne i magen min også... Er litt bekymret siden jeg har det helt fint, er ikke kvalm eller noe... Det er veldig godt å høre at alt er i orden med andre som er urolig. Spennende å finne ut av kjønnet etterhvert, kanskje de hadde rett i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå