Gå til innhold

Til min hemmelige venn!


-carina-

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk for den kjempefine gaven! Sååå utrolig herlig!!!

 

Er den heklet eller hakket? (Lærte akkurat om hakking av en venninne som driver med sånt, men klarer ikke å se forskjellen!) Den var kjempesøt, gleder meg til å begynne å bruke den!!

 

Nå reiser vi avgårde for helgen. Far er bare og triller en liten tur, jeg måtte bare snike meg inn her for å takke for gaven. Meningen er at jeg skal pakke mens han triller, så jeg må vel nesten komme meg tilbake til bagen... Er tilbake i Oslo på søndag, håper jeg får satt meg foran PC'en for å fundere litt da... Jeg har en liten mistanke, må bare sjekke ut litt først!!

 

Riktig god helg til deg også, min venn!

 

Klemmer til deg for en kjempeflott gave og utrolig koselig kort! :o)

 

PS. Skjønner veldig godt hvorfor det tok litt tid før den kom avgårde... Kjempeflink har du vært! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, følte jeg bare måtte fortelle deg underveis at jeg ikke hadde glemt bort min hemmelige venn! :-)

 

Den er heklet. Hakking kunne jeg forøvrig ha tenkt meg å lære...

Er noen sånne småpuslerier jeg driver av med. Har heklet en del smekker, men de er rosa, det passer ikke så godt til Karsten...

 

En riktig god helg til deg - og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Nå er jeg hjemme igjen, og nå skal jeg snart begynne å leke detektiv! Så pass deg!!!

 

PS. Jeg har en mistanke som jeg fikk allerede da jeg lest kortet, skal sjekke ut om det stemmer!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...