Gå til innhold

Nytt treff på Gjøvik satt opp :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter :)

Er hjemme ennå, 8 dager over termin i dag, og det er virkelig kjedelig å vente.. Men i dag er det mulig at vannet gikk, men fremdeles ingen rier, skal på kontroll igjen i morgen tidlig :) Må kose dere på treff da, til neste treff har jeg helt sikkert lille Tobias i armene :)

Elisabeth

Håper alt går bra med deg! Og at du slipper å gå alt for lenge over... har tenkt mye på deg da det begynner å nærme seg for min egen del også... slitsomt å gå over tiden, begynner å lengte på å få det overstått selv :) sender deg litt fødestøv i tankene om det kunne hjelpe, så ses vi vel på en stund på "DinBaby" treff :) Lykke til:) Du må skrive inn når du har fått Tobias slik at får vite hvordan det går ! :)

Annonse

Jeg kommer hvis ikke veslejenta har kommet :o)

Nå er det vel snart to uker siden riene begynte å komme. Og siden det har de kommet og gått hele tiden. Er rimelig lei nå kan man si.

Var på sykehuset i går. Da de sjekket modning kjente de hodet til babyen, og hodet lå veldig langt ned i bekkenet. De sa det var veldig modent, og at fødselen kunne gå ganske fort.

De trodde jeg ikke kom til å gå over helga. Skal på sykehuset til kontroll på fredag, så vi får se hva som skjer ;o)

Er ikke like optimistisk jeg som jordmora. Har blitt skuffet så mange ganger nå at det føles ut som hun skal bli inni der.

Kanskje vi ses, men håper ikke det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...