Gå til innhold

Nytt treff på Gjøvik satt opp :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Takk for koselig treff igår! :-)

Da har jeg satt opp forslag til nytt treff! Håper det er en dag det passer for mange!!! Jeg kan bestille bord jeg så meld dere på ;-)

Skrevet

Hei og takk for sist! Koselig å møte nye og gamle, så jeg melder meg på neste treff også :-)

Skrevet

Fikk ikke blitt med sist, så gleder meg veldig til neste treff:)

Blir antageligvis også mitt siste... nærmer seg fort termin!

Noen som vet hvordan det går med "Bellabebis" ? hun hadde termin 7 feb.

Skrevet

Hei jenter :)

Er hjemme ennå, 8 dager over termin i dag, og det er virkelig kjedelig å vente.. Men i dag er det mulig at vannet gikk, men fremdeles ingen rier, skal på kontroll igjen i morgen tidlig :) Må kose dere på treff da, til neste treff har jeg helt sikkert lille Tobias i armene :)

Elisabeth

Skrevet

Håper alt går bra med deg! Og at du slipper å gå alt for lenge over... har tenkt mye på deg da det begynner å nærme seg for min egen del også... slitsomt å gå over tiden, begynner å lengte på å få det overstått selv :) sender deg litt fødestøv i tankene om det kunne hjelpe, så ses vi vel på en stund på "DinBaby" treff :) Lykke til:) Du må skrive inn når du har fått Tobias slik at får vite hvordan det går ! :)

Skrevet

Jeg er desverre i trondheim den dagen, men satser på å bli med på neste treff ;o)

Skrevet

Jeg kommer hvis ikke veslejenta har kommet :o)

Nå er det vel snart to uker siden riene begynte å komme. Og siden det har de kommet og gått hele tiden. Er rimelig lei nå kan man si.

Var på sykehuset i går. Da de sjekket modning kjente de hodet til babyen, og hodet lå veldig langt ned i bekkenet. De sa det var veldig modent, og at fødselen kunne gå ganske fort.

De trodde jeg ikke kom til å gå over helga. Skal på sykehuset til kontroll på fredag, så vi får se hva som skjer ;o)

Er ikke like optimistisk jeg som jordmora. Har blitt skuffet så mange ganger nå at det føles ut som hun skal bli inni der.

Kanskje vi ses, men håper ikke det ;o)

Skrevet

ikke vært borti sånt før jeg men er det bare å komme uansett når man har termin? gammel og ung? er selv bare 19..

Skrevet

sorry dette ble feil har spurt en gang før kunne bare ikke finne noe svar men nuh fant jeg:)

kunne gjerne tenke meg å være med på onsdag hvis jeg ikke skal på jobb men det tror jeg kanskje;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...