Gå til innhold

grrrrr, nå er jeg sur!

Anbefalte innlegg

i dag er jeg på dag 30, ingen tegn til tanta, unntatt såre bryst. Testet negativt med cb i dag og i går. Forstår ingen ting, jeg er ALDRI senere enn dag 28(spotter alltid dag 25.27 så mens dag 28), og selv om det bare er to dager på overtid er det så irriterende. Enten så får tanta komme eller så får jeg teste positivt liksom :P

andre som har opplevd dette???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8243257-grrrrr-n%C3%A5-er-jeg-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åjada... nettopp nå.!!! og jeg er også sint. Testet neg 2 dager før ikm...

Og nå 2 dager over ikm kom tr. Hadde en følelse av at EL kom 1-2 dager senere enn vanlig, men har jo vært som ei klokke, med syklus på 26 dager i over 6 mnd iallefall... Skikkelig dårlig gjort. Mye bedre når tanta kommer når den "skal" dersom den har tenkt å komme uansett!!!

så da er jeg over på 12 pp...

sukk

dag 30 her også! ingen tegn til tanta, men en del merkelig føleleser i mage... hadde planer om å feste i helga, men den dritt-tanta skal vel ikke komme før søndag da tenker jeg! hu er ikke så veldig velkommen fra før, så om hu først skal komme, får hu jaggu komme når hu skal!

Uff, kjenner meg så sinnsykt godt igjen!

Tanta mi skulle vært her på tirsdag eller i går.

Ingen tegn til den.

bare masse ekkel utflod og sinnsykt såre brystvorte.

Du hadde jo virkelig fortjent å få en positiv test på bursdagen din da :)

GRATULERER MED DAGEN :)

*krysser fingre og alt jeg har for at du tester pos :)

Annonse

hihi, ja, jeg ser vi er mange som er på overtid, siden d er sååå mange som er gravide denne mnd kan d vel ikke skade om vi oxo er d vel????

jeg har oxo masse utflod, merkelig, og såre bryst, tisser en del og ellers er jeg veldig trøtt. men jeg har vel alle symptomer nå som tanta ikke kom som den pleide :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...