-carina- Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå stikker Karsten, jeg og pappaen avgårde for helgen. Karsten skal på sitt første VM (VM i rally i helgen). Er ikke så interessert i biler, men siden pappaen er fra det stedet som det arrangeres så må vi jo på tur for å få med oss livet... ) Riktig god helg til dere alle! Så skal jeg prøve å se om jeg overlever helgen uten DIB! Dette blir en styrkeprøve for meg!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 God tur! det blir sikkert artig! Kos deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 15. februar 2007 #3 Del Skrevet 15. februar 2007 God tur, det blir sikkert kjempeartig. Samboer drar i kveld for å overvære morgendagen. Han er veldig rallyinteressert, og har selv vært kartleser. Jeg og snuppa skal kose oss hjemme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 God helg og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 15. februar 2007 #5 Del Skrevet 15. februar 2007 god tur ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #6 Del Skrevet 15. februar 2007 Riktig god tur og god helg til dere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 15. februar 2007 #7 Del Skrevet 15. februar 2007 God tur! Vi får holde fortet her;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 15. februar 2007 #8 Del Skrevet 15. februar 2007 God tur ja, imårra blir jeg borte helt til neste søndag...hm...ikke på føre mandag 29 tenker jeg uææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå